• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Let Er Srbije kasnio zbog keteringa

Autor Bojana Zimonjić Jelisavac

Avion na letu Beograd-Amsterdam-Beograd kasnio u oba pravca, zbog problema sa novim sistemom keteringa.

 Let Er Srbije kasnio zbog keteringa

Karta Amsterdam-Beograd na kojoj piše da se radi o letu Jat Ervejsa
Redakciji našeg portala javila se putnica leta Er Srbije JU365, koji je juče poleteo iz Beograda sa više od dva sata zakašnjenja, i u povratku takođe kasnio, pa je umesto u ponoć, na Aerodrom "Nikola Tesla" sleteo tek u 1.30.

Umesto u 18.05 časova, avion je poleteo tek u 20.22 iz Beograda, a iz Amsterdama je umesto u 22 časa krenuo tek u ponoć.

Putnici su imali dodatnu neprijatnost tokom čekanja, pošto se radnje i ugostiteljski lokali na amsterdamskom aerodromu Shiphol zatvaraju u 21 čas, pa nisu imali gde da se osveže ili pojedu nešto.

Kapetan i osoblje aviona su se nekoliko puta izvinili putnicima, koje od juče na letovima Er Srbije zovu "gostima", više puta ponovivši da je problem nastao u Beogradu, "zbog početka rada novog sistema keteringa".

Neko porani, neko okasni

Za razliku od ovog leta za Amsterdam , prvi, promotivni let Er Srbije koji je obavljen u subotu prošao je bez ikakvih problema, a avion "Novak Đoković" je čak i uranio više od pola sata i u nedelju rano ujutro sleteo umesto u 05.55 u 05.20 časova.

U službi za kontakte sa javnošću Er Srbija za MONDO je potvrđeno da je let kasnio zbog problema sa keteringom:

"Er Srbija se izvinjava zbog ovog kašnjenja i neugodnosti koje je ono izazvalo našim gostima. Kašnjenje je nastalo zbog primene poboljšanih ketering usluga na svim letovima Er Srbije mreže", navode u ovoj našoj aviokompaniji.

Kako kažu, nadaju se da ovakvih kašnjenja više neće biti:

"Ovo kašnjenje nam nije prihvatljivo i njemu se sada u potpunosti posvećujemo, sa dodatnom opremom i poboljšanim procedurama za otklanjanje. Očekujemo da se situacija progresivno unapredi već od danas", kažu u službi za odnise s ajavnošću Er Srbija (trenutno Jat Airways), kako piše u dopisu našoj redakciji.

Kako kaže čitateljka Monda, u srpskim avionima znatno je poboljšana usluga:

"Na letu, zaista, više nema suvih sendviča po kojima je Jat do sada bio poznat, već se sada služe sveže salate uz veliki izbor bezalkoholnih i alkoholnih pića. Vraćen je i metalni escajg, umesto dosadašnjeg plastičnog", kaže ova gospođa za MONDO.

Međutim, ono što pada u oči je da na bording karti ne piše da se radi o letu Er Srbije, već o letu Jata.

U informativnoj službi Er Srbije, međutim, nismo dobili odgovor na pitanje zašto je to tako.

Tagovi

er

Komentari 9

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Ana

"Kašnjenje je nastalo zbog primene poboljšanih ketering usluga". Kasnjenja je bilo jer su usluge besmislene a ne poboljsane. Kao drugo JAT sa raznim firmama i kompanijama ima odredjene ugovore koje mora da postuje i ne moze tek tako da nestane i da se pretvori u Air Serbia. Mislite li vi svi o tome? Ovo sto rade je pocetak propasti. I nisu neki avioni kasnili vec skoro svi, zbog te, kako kazu, "poboljsane" usluge.

Saša

Možeš da promeniš avione, ali ne glave ljudima. Isto osoblje, iste navike. U Moskvi sam sa bebom čekao 10 sati na aerodromu. Trebalo je da ga poprave, sva sreća nisu uspeli. Rezervni plan je bio da se avion iz Italije vrati u Beograd, a zatim pošalje za Moskvu. Tako je i bilo. A osoblje JAT-a na arerodromu je kriminalno. Pitali smo ih gde je prostorija za bebe, kažu ne postoji. Bilo mi je čudno. Prošetali smo aerodromom i naletimo na prostoriju sa odlićno opremljenim boksovovima za bebe. Vrhunac idiotizma je kada su nam "izgubili" kolica. Uđemo poslednji u avion, zatvore vrata, a da kolica ne bi smetala stjuardesa ih preuzme. Na izlasku iz aviona tražim kolica nazad, a on kaže - nema ih! Navodno su u poslednjem trenutku odlučili da kolica syave u prtljg, ali je bilo kasno i ostavili su ih za sledeći let! Doneli su nam ih na kućnu adresu.

Nisam bas ljubitelj

Evo nekoliko predloga za slogan novootvorene kompanije: 1)Promenili smo ime, ali ne i stare navike. Vasa Er Srbija; 2) Drugacije se zovemo, ali isto kasnimo. Vasa Er Srbija.

special image