Redakciji našeg portala javila se putnica leta Er Srbije JU365, koji je juče poleteo iz Beograda sa više od dva sata zakašnjenja, i u povratku takođe kasnio, pa je umesto u ponoć, na Aerodrom "Nikola Tesla" sleteo tek u 1.30.

Umesto u 18.05 časova, avion je poleteo tek u 20.22 iz Beograda, a iz Amsterdama je umesto u 22 časa krenuo tek u ponoć.

Putnici su imali dodatnu neprijatnost tokom čekanja, pošto se radnje i ugostiteljski lokali na amsterdamskom aerodromu Shiphol zatvaraju u 21 čas, pa nisu imali gde da se osveže ili pojedu nešto.

Kapetan i osoblje aviona su se nekoliko puta izvinili putnicima, koje od juče na letovima Er Srbije zovu "gostima", više puta ponovivši da je problem nastao u Beogradu, "zbog početka rada novog sistema keteringa".

U službi za kontakte sa javnošću Er Srbija za MONDO je potvrđeno da je let kasnio zbog problema sa keteringom:

"Er Srbija se izvinjava zbog ovog kašnjenja i neugodnosti koje je ono izazvalo našim gostima. Kašnjenje je nastalo zbog primene poboljšanih ketering usluga na svim letovima Er Srbije mreže", navode u ovoj našoj aviokompaniji.

Kako kažu, nadaju se da ovakvih kašnjenja više neće biti:

"Ovo kašnjenje nam nije prihvatljivo i njemu se sada u potpunosti posvećujemo, sa dodatnom opremom i poboljšanim procedurama za otklanjanje. Očekujemo da se situacija progresivno unapredi već od danas", kažu u službi za odnise s ajavnošću Er Srbija (trenutno Jat Airways), kako piše u dopisu našoj redakciji.

Kako kaže čitateljka Monda, u srpskim avionima znatno je poboljšana usluga:

"Na letu, zaista, više nema suvih sendviča po kojima je Jat do sada bio poznat, već se sada služe sveže salate uz veliki izbor bezalkoholnih i alkoholnih pića. Vraćen je i metalni escajg, umesto dosadašnjeg plastičnog", kaže ova gospođa za MONDO.

Međutim, ono što pada u oči je da na bording karti ne piše da se radi o letu Er Srbije, već o letu Jata.

U informativnoj službi Er Srbije, međutim, nismo dobili odgovor na pitanje zašto je to tako.