Nagrade su dobili "Ipsos stratedžik marketing", "Dajrekt medija" i "Reprezent komunikejšn", dok je za organizovanje sajamskih nastupa, privrednih i drugih izložbi dobitnik "Beoekspo sistem".

Na dodeli nagrada "Punom parom napred", glavni i odgovorni urednik "Sveta marketinga" Žozef Lončar je rekao da analize poslovanja za 2012. godinu pokazuju da su i pored teških ekonomskih uslova, marketinške agencije zabeležile rast poslovanja i prihoda.

Tako su te firme povećale prihode za 6,9 odsto u odnosu na prethodnu godinu, povećale bruto zarade za 5,4 i broj zaposlenih 1,7 odsto. Prema podacima, 206 firmi ostvarilo je ukupan poslovni prihod od 44,3 milijarde dinara ili 391,6 miliona evra.

Nagrade dobitncima uručili su Lončar i Milan Janković, predsednik Privredne komore Beograda, koja je pokrovitelj događaja.

U grupi preduzeća za projektovanje, programiranje i realizaciju medija, terminskog i finansijskog plana oglašavanja, nagradu je dobila agencija "Dajrekt medija", a za istraživanje tržišta i javnog mnjenja "Ipsos stratedžik marketing".

Za odnose sa javnošću nagrada je pripala agenciji "Reprezent komunikejšn", a za digitalni marketing agenciji "Inišieitiv FB."

Najbolje preduzeće za sastanke i sajmove je Beogradski sajam, a za organizovanje sajamskih nastupa, privrednih i drugih izložbi "Beoekspo sistem".

Generalni direktor "Reprezenta" Jelena Kovačević izjavila je za Tanjug da su u teškim uslovim poslovanja uspeli da naprave poslovni napredak, pre svega zahvaljujući hrabrosti da donose odluke i da naprave značajan iskorak u digitalne kanale i regionalnu prisutnost.

"U tržišno izazovnim uslovima, kakvi su obeležili poslednjih par godina, nagrada "Punom parom napred" predstavlja potvrdu da hrabrost u donošenju poslovnih odluka i odlučnost u njihovom sprovođenju uvek budu prepoznati u javnosti.

Izmenjeni uslovi poslovanja, a time i komuniciranja, nametnuli su potrebu da naše poslovanje proširimo na integrisane komunikacije, ali i da uvođenjem velikog broja novih usluga i pristupa plasiranju informacija, još jednom dokažemo da smo korak ispred tržišta.

Najveće je zadovoljstvo kada i objektivni parametri u praćenju poslovnog uspeha, koje Taboo rangira kao kriterijume za dodelu ove nagrade, pokažu da lidersko ponašanje donosi rezultate", izjavila je Jelena Kovačević, generalna direktorka agencije "Reprezent Komunkejšn".

Podsetivši, da je ta agencija sedmi put za redom osvojila tu nagradu, ona je navela da je tome doprinela fokusiranost na poslovne ciljeve klijenata, kojima su bili komunikacijski savetnici u svemu što rade.

"Verujemo da je prava i kredibilna komunikacija bazirana na vrednostima organizacije, pojedinca i inistitucije koja komunicira", objasnila je ona "recept" za uspeh te agencije.