To nije zvanična i direktna podrška, ali je to očigledno zatvaranje očiju pred očiglednim krivičnim delom. Očekivao sam da će nakon Priboja i ovde biti rekacije države na blokadu, ali se to nije dogodilo, rekao je Stevanović.

On je istakao da je šteta od blokade nemerljiva i da građani Kragujevca i kompanija Fiat automobili Srbija (FAS) trpe najveću štetu.

Štete su ogromne, za Kragujevčane, za Fiat i za državu, rakao je Stavanović, ocenivši da se na taj način želi politički napasti lokalna vlast.

Očigledno je to neka vrsta napada na lokalnu vlast, ali građani vide o čemu se radi i tu je priča završena, rekao je Stevanović.

Radnici Autosaobraćaja od 22. oktobra, u prigradskom naselju Grošnica, blokiraju prugu i put Kragujevac -Kraljevo tražeći rešavanje statusa preduzeća, isplatu devet zaostalih zarada, 12 naknada za prevoz i overu zdravstvenih knjižica.

Njihovi predstavnbici su o tim zahtevima razgovarali sa prvim potpredsednikom Vlade Aleksandrom Vučićem, ali rešenja još uvek nema na vidiku.

Zbog njihovog protesta i blokade na veoma prometnom pravcu prema Kraljevu, tranzitni saobraćaj preusmeren je na alternativni pravac kroz prigradska naselja Stanovo, Male Pčelice i Korićani, ali su građani tih naselja napravili kontra blokadu i onemogućili prolaz šlepera i teških kamiona.

Teški kamioni su potom preusmereni na lokalne puteve kroz susednu opštinu Knić, ali su onda i građani Toponice blokirali put i onemogućili prolaz teretanjaka kroz svoju opštinu.

Tako sada kamioni i šleperi iz Kraljeva u Kragujevac stižu preko Čačka i Gornjeg Milanovca ili preko Kruševca, Jagodine i Batočine.

Zbog blokade pruge presumereni su i vozovi sa novoproizvedenim automobilima iz kompanije FAS, na pravac preko Lapova i Beograda, koji je 200 kilometara duži nego preko Kraljeva.

Tokom jednomesečnog trajanja blokade bilo je i nekoliko incidenata. Nezadovoljni građani kamenicama su polupali stakla na parkiranim autobusima, a jedan nezadovoljni građanin je motornom testerom isekao balvane na barikadi.