To će, kako je rekao, biti urađeno bez ikakve pompe i ceremonije.
Radnici "Mostogradnje" i "Puteva Srbije" će posle završetka svih radova na tom objektu ukloniti zaštitne ograde i taj most će početi ljudi da koriste, rekao je Antić novinarima, posle obilaska završnih radova na tom mostu.
Antić je istakao da će na taj način biti kompletiran pun profil autoputa od granice naše zemlje s Mađarskom do petlje kod Batajnice i dodao da se nastavljaju planirani radovi na Koridoru 10.
"Cilj Vlade Srbije i Ministarstva saobraćaja je da konačno, efikasno, ali u okrivu potrebnog kvaliteta, u najkraćem vremenu završimo sve infrastrukturne projekte i izgradimo mrežu auto puteva i tako odbranimo strateški položaj Srbije u toj oblasti", naglasio je Antić.
On je napomenuo da međunarodni saobraćaj zahteva visok kvalitet auto puteva i da zato naša zemlja mora da bude konkurentna u toj oblasti, jer, kako je objasnio, Rumunija mnogo ulaže u Koridor 4, što nas obavezuje da radimo na visokom kvalitetu u gradnju auto puteva.
Antić je naglasio da će Vlada Srbije i ubuduće insistirati na tome da uslovi tendera za gradnju puteva budu takvi da na njima mogu ravnopravno da učestvuju i domaća preduzeća, jer, kako je naglasio, imaju kvalitet koji su dokazali širom sveta i "ako su mogli da grade u svetu, mogu i u Srbiji".
Ministar saobraćaja je napomenuo da će u sledećih nekoliko dana biti obavljeni svi završni radovi na starom beščanskom mostu, odnosno ograde, pešačke staze, postavljanje signalizacije, što bi sve trebalo da bude gotovo u idući četvrtak, da bi se već sledećeg dana obavljao saobraćaj na starom mostu.
Antić je istakao da je sve vreme insistirao na tome da pre nego što taj most bude pušten u saobraćaj budu završeni svi radovi, jer, kako je rekao, "moramo da prekinemo praksu da objekte puštamo u saobraćaj, a da ih već sutra zatvaramo kako bismo naknadno nešto doradili".
Ministar je dodao da Vlada Srbije zahteva, a to je politika i ministarstva na čijem je čelu, da svaki projekat koji radi država mora da bude potpuno završen i pregledan, pa tek onda da se pusti u saobraćaj.
"To nije nikakav politički zadatak, nego je moje uverenje i uverenje ministarstva saobraćaja da je upravo zbog bezbednosti, nužno da svi objekti budu urađeni kompletno sa svom signalizacijom, pre svega, radi bezbednosti u saobraćaju", naglasio je Antić.
On je napomenuo da je most kod Beške, uprkos teškoćama, prouzrokovanim stečajem austrijske kompanija Alpina, koja je prethodno bila glavni izvođač radova, sada gotovo završen i dodao da je posebno srećan zbog toga što ga je uradila domaća firma "Mostogradnja" sa svojim saradnicima.
Radove na rekonstrukciji starog mosta kod Beške obavila je "Mostrogradnja" zajedno sa subotičkom kompanijom "Vojput", koja je radila pristupne saobraćajnice.
Ukupna vrednost radova je oko 1,8 milijardi dinara.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte