• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Šaljivi mejlovi smanjuju produktivnost

Zaposleni koji često šalju šaljive mejlove kolegama na poslu, smanjuju produktivnost cele kompanije, a ponekad mogu dovesti u pitanje celi poslovni projekat, pokazalo je medjunarodno istraživanje.

Zaposleni koji često šalju šaljive mejlove kolegama na poslu, smanjuju produktivnost cele kompanije, a ponekad mogu dovesti u pitanje celi poslovni projekat, pokazalo je medjunarodno istraživanje.

Stručnjaci sa kraljevskog univerziteta u Belfastu došli su do zaključka da 40 odsto britanskih radnika (podjednako žena i muškaraca) često tračari ili šalje šaljive mejlove tokom radnog vremena, te da su stoga i odgovorni za neuspešan posao.

Drugo medjunarodno istraživanje koje je sprovedeno na uzorku od 1.000 ispitanih u pet zemalja (Velika Britanija, SAD, Australija, Holandija i Singapur), pokazalo je da 34 odsto radnika gubi vreme na surfovanje netom i dopisivanje sa kolegama.

Gotovo trećina muškaraca i oko polovina žena priznala je da na poslu često skida muziku sa interneta, dok 14 odsto radnika igra igrice.

Ono što je zabrinjavajuće je da sedam odsto ispitanih (devet odsto muškaraca i četiri odsto žena) "skida" pornografske sadržaje.

Amerikanci su rekorderi u "skidanju" pornografije i muzike, a slede ih Australijanci. Britanci najviše šalju šaljive mailove, ali s njima i viruse koji mogu ugroziti računarske programe.

"Poslodavci zbog toga mogu gotovo dve trećine radnika da smatraju odgovornim ako izgube tajne podatke iz svojih poslovnih računara", zaključila je dr Monika Viti koja je učestvovala u istraživanju.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image