Kako je Tanjugu rekao generalni direktor te kompanije Džon Kiricis u planu je i zapošljavanje oko 600 novih radnika. Trenutno, Delez u Srbiji ima oko 380 maloprodajnih objekata i oko 11.000 zaposlenih.

Komentarišući mogućnost dolaska novih trgovinskih lanaca, Kiricis je rekao da dobro kada postoji konkurencija i kada dolaze novi igrači, jer će to doneti bolje uslove za potrošače, a cene će biti povoljnije.

"Ne bojimo se konkurencije - volimo je, jer ona utiče na poboljšanje poslovanja i to će nas podstaći da radimo više i bolje", rekao je Kiricis.

Delez namerava da ostane na srpskom tržištu , jer Srbija za tu kompaniju predstavlja strateško tržište, koje ima veliki potencijal za rast. Najbolji dokaz tome je izgradnja novog distributivnog centra u Staroj Pazovi, u koji će biti uloženo 50 miliona evra.

Kiricis je ocenio da je vrlo zadovoljan poslovanjem u Srbiji, ali da Delez nije uspeo da ostvari očekivane rezultate zbog krize u kojoj se zemlja nalazi.

"Ipak, postigli smo rast, lideri smo na ovom tržištu i zadovoljni smo", ocenio je Kiricis.

Delez Srbija je članica međunarodnog trgovinskog lanca Delez grup, čije je sedište u Belgiji i koji posluje u Evropi, Americi i Aziji. Delez Srbija posluje kroz formate Maxi supermarket, Mini Maxi, Tempo, Tempo Express i Shop&Go.