EPS tvrdi Nema greske u racunima za struju

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ekonomija

EPS tvrdi: Nema greške u računima za struju

Izvor Beta
Izvor Beta

"EPS snabdevanje" saopštava da je, nakon kontrole decembarskih računa, utvrđeno da je potrošnja struje tačno obračunata, odnosno nije došlo do sistemske greške.

"Pojedini kupci su dobili veće račune, jer je potrošnja u decembru u Srbiji bila veća za 24 odsto u odnosu na novembar. Povećanje iznosa na računu u dinarima nije direktno srazmerno povećanju potrošnje u kilovat-satima, jer je iznos koji kupac treba da plati uslovljen zonskim načinom obračuna.

I minimalno povećanje potrošnje nekog kupca može da dovede da kupac iz zelene zone pređe u plavu ili crvenu, što povećava iznos računa", saopšteno je.

Ta kompanija je podsetila da je tarifnim sistemom određeno da se rastom potrošnje u kilovat-satima iznos računa povećava progresivno i dodala da je na račune za decembar uticala povećana potrošnja struje.

"Istorijski podaci o potrošnji po mesecima ukazuju da je potrošnja u decembru uvek značajno veća u odnosu na novembar. Na povećanje potrošnje utiču i verski i državni praznici kada se već tradicionalno beleži veća dnevna potrošnja. Konkretno, u 2013. godini to je povećanje na nivou ukupnog distributivnog konzuma u Srbiji 24 odsto, a na području 'Elektrodistribucije Beograd' je čak 31 odsto", dodaje se.

"EPS snabdevanje" navodi da je na uvećanu potrošnju u decembru uticao i, kako je saopšteno, "objektivni temperaturni uticaj".

"Takođe, period obračuna za decembar 2013. godine je između 31 i 33 dana, dok je za novembar 2013. godine bio između 29 i 30 dana, te je ukupno obračunata energija po tom osnovu veća", navodi "EPS snabdevanje".

Ta firma je dodala da svaki kupac ima pravo na reklamaciju ukoliko sumnja u ispravnost računa, jer uvek postoji mogućnost da dođe do greške u pojedinačnom slučaju.

"Na primeru dva računa koje je Zorana Mihajlović, ministar energetike, razvoja i zaštite životne sredine, predstavila kao problematične utvrđeno je da je očitavanje brojila tačno i da je obračun ispravan. Uvećani računi ovih kupaca posledica su povećanja njihove potrošnje u decembru", dodaje se.

Ministarka Mihajlović zatražila je u sredu, 15. januara, od EPS-a da u roku od sedam dana utvrdi da li je bilo nekih problema sa računima za struju od decembra, jer su se pojedini građani žalili na uvećane iznose.

Inicijalizacija u toku...

Komentari 8

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Imaginarni Realista

Da li je neko dobio veci racun za gas? Ja sam dobio 3 puta veci racun u odnosu na novembar, a ne mogu se pohvaliti da sam se ogrejao.

potrosac

A zasto meni nisu doneli racun za novembar, vec su ga zadrzali? Kao zadrzan je radi provere. Kako ja sada da znam da su oni to obracunali posteno, a da mi nije zbog toga racun vise u plavoj zoni?

ja

doklen god sns bude na vlasti tako ce nam biti nema nama spasa,mi pametni cemo da poludimo ako nastavi se ovako da nas prave da smo zaostali.

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU