• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Srbijagas: Gas nije lošeg kvaliteta

Izvor Beta

Sastav prirodnog gasa u novembru i decembru 2013. u distributivnom sistem bio je stabilan, rečeno je danas agenciji Beta u Javnom preduzeću Srbijagas.

U tom javnom preduzeću navode da je "povećana potrošnja" u decembru u odnosu na novembar, o kojoj se u javnosti ovih dana često govori, potpuno normalna i očekivana, s obzirom na spoljne temperature vazduha u tom periodu.

Kako preciziraju u tom javnom preduzeću, izmerena prosečna dnevna temperatura vazduha za novembar 2013. godine bila je 9,2 stepeni Celzijusovih, dok je za decembar iste godine prosečna dnevna temperatura iznosila 3,8 stepeni Celzijusa.

Oko 400 nezadovoljnih potrošača gasa protestovalo je juče ispred sedišta Srbijagasa u Novom Sadu zbog velikih računa za utrošeni gas u decembru, a Ministarstvo energetike Srbije formiralo je komisiju koja će ispitati pitanje kvaliteta isporučenog gasa.

Kako je rečeno u Srbijagasu, sastav prirodnog gas prati se procesnim gasnim hromatografima non-stop 24 sata na svaka četiri minuta tokom cele godine, kao i uzorkovanjem na svim ulaznim tačkama.

Ističe se da nadzor nad radom i rezultatima rada hromatografa, raspoređenih na čvornim tačkama gasovodnog transportnog sistema, vrši akreditovana Laboratorija za gasnu tehniku.

U Srbijagasu kažu da je telefonskim putem to preduzeće primilo 1.537 usmenih reklamacija računa za isporučeni prirodni gas u decembru 2013. godine, dok su evidentirane 83 pisane reklamacije računa za decembar 2013. godine.

Ukupan broj reklamacija za novembar iznosio je 632 reklamacije, navode u Srbijagasu.

Kako se dodaje, Srbijagas je, u vezi sa obavezom o informisanju kupca o vrednostima koje su iskazane na računu, zbog uvođenja Tarifnog sistema, blagovremeno, odmah kada je novi sistem obračuna uveden, svim svojim kupcima poslao Objašnjenje sadržaja računa za isporučeni prirodni gas.

Račun za isporučeni prirodni gas, kao bitnu informaciju sadrži i brojeve telefona na kojima je moguće dobiti sve informacije o sadržaju računa i uputiti reklamacije na dobijene račune za utrošeni prirodni gas, kažu u Javnom preduzeću Srbijagas.

Ovo ne smete propustiti

Inicijalizacija u toku...

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

buba kapor

LAZ!!! Valjda znam koliko je vremena nekada bilo potrebno da mi provri kafa a koliko sada!Sramno sta nam rade svi.Gledam racun za Infostan - sest stavki se odnose na vodu a u dva stana koja imam nikoga nije bilo.U zgradi ukupno tri stana tako da nema curenja,pouzdano znam.Kroz sve racune placamo i visak zaposlenih u monopolistickim firmama,placamo i za one koji ne placaju,placamo da se da strankama...D O K L E!!!

 Srbijagas: Gas nije lošeg kvaliteta