Balać je rekao da su pre dva dana otvorene ponude pristigle na tender za izvođača radova i da je siguran da će cena uvođenja elektonskog sistema biti dvostruko jeftinija od Beograda, bez obzira koji od četiri ponuđača budu izabrani.

"Treba naglasiti da cena nije najbitnija i da nije jedini parametar zbog toga što se radi o sistemu koji ne predstavlja samo naplatu karata, već ima kompletnu upravljačku funkciju", kazao je Balać, dodajući da ne može reći koja će firma dobiti posao dok stručna komisija ne pregleda svu pristiglu dokumetaciju.

Ponude su dostavile četiri firme - Apex Solution Technology (uveo Busplus u Beogradu), Penta iz Pule, turska kompanija Asis elektronik i Institut Mihajlo Pupin iz Beograda.

Stručna komisija JGSP ima rok od 25 dana da izabere najpovoljnijeg ponuđača.

"Još jednom moram da ponovim da elektronski sistem koji uvodimo u gradske autobuse u Novom Sadu nema veze sa Busplusom", naglasio je Balać, pojasnivši da će sistem u Novom Sadu biti potpuno u vlasništvu gradskog preduzeća.

Prema Balaćevim rečima, gradski prevoznik želi da elektronski sistem bude u njegovom vlasništvu, jer u slučaju da određeni procenat, kao što je slučaj u Beogradu, ide nekoj drugoj firmi ili samom izvođaču, koštao bi JGSP na godišnjem nivou toliko da bi "svake godine mogao da se ugrađuje jedan sistem".

Balać je kazao da su se u medijima pojavile informacije koje govore o otvaranju ponuda i koje sugerišu koji ponuđač je ponudio bolje uslove.

On je kazao da to nije ni tačno, ni korektno, jer stručna komisija tek treba da utvrdi čija je ponuda najbolja.

Balać je dodao da od samog uvođenja sistema do njegovog potpunog aktiviranja treba da protekne određeni period "uhodavanja" i da je realno očekivati da će sistem zaživeti od jeseni ove godine.