Direktor EPS a izvinio se zbog milionskih racuna

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ekonomija

Direktor EPS-a izvinio se zbog milionskih računa

Izvor Beta
Izvor Beta

Eletropriveeda Srbije (EPS) neće naplatiti nijedan kilovat sat električne energije koji nije isporučen, izjavio je danas u Nišu vršilac dužnosti direktora tog javnog preduzeća Aleksandar Obradović.

On je zajedno sa direktorom elektrodistribucije Jugoistok obisao tri kupca na području Niša koji su greškom dobili milionske račune za struju i lično im se izvinio.

"Elektroprivreda Srbije ne želi i neće naplatiti nijedan kilovat sat koji nije isporučen. Kupci su nam na prvom mestu i zato vam se u lično ime i u ime EPS-a izvinjavam za neprijatnost koja se desila", rekao je Obradović u poseti kupcu Zvonimiru Tošiću koji je dobio račun za struju od 1,7 miliona dinara.

On je naglasio da EPS mesecno izda 3,5 miliona računa i da su moguće pojedinačne greške, na koje utiče ljudski faktor.

"Prema istorijskim podacima, tačnost računa za električnu energiju je 99,6 odsto, a za onih 0,4 odsto uvek se uvaže reklamacije, tako da na kraju imamo nivo tačnosti od 100 odsto", rekao je v.d. direktora EPS-a.

Obradović je najavio da će ubuduće i sam kontrolisati rad elektrodistribucija i dodao da je od direktore Jugoistoka dobio uveravanja da se greške neće više dešavati.

Novaković je rekao da na području elektrodistribucije Jugoistok ima 600.000 kupaca i da je na decembarske račune za struju zabeleženo 1,24 odsto reklamacija, što je uobicajen procenat za taj period.

On je objasnio da je do milionskih računa za struju došlo zbog pogrešno ubeleženog početnog stanja brojila, a ne zbog greške u očitavanju.

"Greška je odmah uočena i ispravljeni računi poslati su i pre nego što su kupci reklamirali grešku", rekao je Novaković.

Kupac Zvonimir Tošić je istakao da su on i njegova podrodica odmah shvatili da se dogodila očigledna greska i da je vrlo brzo stigao novi ispravljen račun sa iznosom od oko 4.000 dinara, koji je odmah i plaćen.

Tošić, koji je, kako je rekao redovan platiša, zahvalio se Obradoviću i Novakoviću na poseti i izvinjenju i dodao da je bio iznenađen posetom.

Direktori EPS-a i Jugoistoka posetili su i potrošače Dušana Anisimova koji je dobio decembraski račun za struju od 1,9 miliona dinara i Nebojšu Petkovića sa računom od 24,5 miliona dinara.

Anismov je rekao da je dobio ispravljeni račun na oko 6.500 dinara, dok je Petković rekao da još nije dobio ispravljeni račun za brojilo na koje inače plaća oko 500 dinara, ali da je uveren da će problem biti rešen.

Elektroprivreda Srbije dobila je više od 40.000 reklamacija građana Srbije na decembarske račune za struju, od kojih je kao opravdano uvaženo oko polovine. Uobičajeno EPS ima oko 24.000 reklamacija na račune za struju.

Tagovi

Inicijalizacija u toku...

Komentari 3

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Aleksandar

Molim gospodina aleksandra obradoviča da stavi neki broj telefona gde možemo građani da prijavimo građane koji kradu struju jasam iz okoline valjeva prijavljivosam komšiju kako krade struju a strujamuje isključena jasam prijavljivo distribuciju u valjevu oni preko dana nisu mogli ništa da uoče a noču nemaju ljude koji bi tu krađu stuje uočili kad mi svi možemo da plačamo struju a zašto ne bi pojedinci plačali struju

Milanka

A,KAKO PROVERITI RACUNE ZA VODU,NA KOJIMA JE NASTALA OGROMNA POTROSNJA VODE ZA JEDAN MESEC.VODOMER NIJE BAZDAREN OD 2007.G?KAKO PROVERITI INFOSTAN DA LI ISPRAVNO OBRACUNAVA KAMATE?KAKO SE MOZE UTUZITI LICE KOJE JE PREMINULO?

AirFrance

Jes,taman posla.Pa tu smo da se pomazemo :-D

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU