• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

EPS: Štitićemo kupce struje

Izvor Tanjug

Elektroprivreda Srbije će ojačiti sistem unutrašnje kontrole rada kako bi mogla sama, ne čekajući prigovore, da identifikuje sve eventualne greške u snabdevanju i naplati električne energije.

To su se dogovorili v.d. direktora EPS-a Aleksandar Obradović i zaštitnik građana Saša Janković.

Na sastanku održanom kod Zaštitinika građana, dogovoreno je da se pojačanom pažnjom i brzinom proveravaju svi prigovori građana, sankcionišu eventualan nesavestan rad službenika i standardizuje i unapredi sistem naplate, kako bi svaki kupac električne energije imao najveću zaštitu svojih prava u celoj Srbiji, saopšteno je iz EPS-a.

U slučaju potrebe, direktor EPS-a i zaštitnik građana lično će, kako se dodaje, proveravati odnos prema građanima na mestima gde su pritužbe učestale.

Sistem naplate zasniva se na terenskom očitavanju za šta EPS koristi 7.000 spoljnih saradnika, te je mali procenat greške izazvane ljudskim faktorom neminovan.

"Međutim i kada se takva greška desi, garantujemo da neće biti zanemarena već će biti rešena u korist građanina - našeg kupca", rekao je Obradović republičkom ombudsmanu.

On je kao problem istakao nedovoljnu integrisanost sistema elektroprivrede, zbog koje u različitim teritorijalno-organizacionim jedinicama ne postoje identični standardi i procedure, a direkcija EPS-a, po sadašnjim propisima, nema dovoljno mogućnosti da utiče na njihov rad.

"Dešava se da pojedini regionalni direktori postupe i suprotno izričitim uputstvima generalnog direktora, zbog čega smo u pojedinim slučajevima aktivirali sistem interne revizije, o čijim nalazima ćemo obavestiti Zaštitnika građana", rekao je Obradović.

Direktor EPS-a je dodao i da je broj prigovora građana na decembarske račune povećan, pa je zbog toga naložio smene odgovornih i niz mera kako bi se otklonila i najmanja sumnja u tačnost računa za struju.

Do sastanka je došlo na predlog v.d. direktora EPS-a, nakon što je Ministarstvo energetike i zaštite životne sredine tom javnom preduzeću dostavilo nacrt posebnog izveštaja Zaštitnika građana i zatražilo izjašnjenje o rokovima za otklanjanje uočenih problema u snabdevanju i naplati električne energije.

Tagovi

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAIVA

DA LI SANJAM! DA LI JE MOGUCE DA SU "ONI" SIVATILI DA SMO "MI" NEKO I NESTO? DA IMAMO NEKA PRAVA I ZASLUZUJENO POSTOVANJE? PREDLAZEM DA SE DANASNJI DAN PROGLASI ZA "DAN POSTOVANJA POTROSACA" SA ZELJOM DA SE ODNOSI EPS I POTROSACA TRAJNO ODRZI NA PRISTOJNOM I KOREKTNOM NIVOU. HVALA GOSPODINU OBRADOVICU STO JE POKRENUO OVU AKCIJU!!!

special image