Elektroprivreda Srbije (EPS) nije potrošila novac na novi izgled računa, saopštilo je večeras to preduzeće u reagovanju na tvrdnje Demokratske stranke (DS).
Radi racionalizacije troškova u okviru "EPS Snabdevanja" raspisan je tender za jedinstveno štampanje računa, jer bi ova objedinjena usluga donela velike godišnje uštede tom preduzeću, objašnjava EPS.
Radi se o otvorenom postupku, što je, u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama najtransparentniji način, a taj tender nije završen jer je Komisiji za zaštitu prava ponuđača uloženo pet zahteva za zaštitu prava, ukazuje Elektroprivreda Srbije.
Privredno društvo "EPS Snabdevanje" odložilo je primenu nedavno predstavljenog novog izgleda računa za električnu energiju, navodeći da je najvažnije da se kupci, posle problema sa decembarskim računima, uvere u tačnost računa.
"Najednostavnije je da im januarski račun bude istog izgleda kao svi prethodni kako bi lakše uporedili stanje tarifa na brojilu i prekontrolisali ispravnost. Ova odluka je doneta kako bi kupci račune za električnu energiju utrošenu u januaru mogli lakše da uporede sa ranijim računima i da ne bi bili zbunjeni novim izgledom i rasporedom stavki na računu" , navodi se u saopštenju.
DS je danas zatražila odgovornost ministarke energetike Zorane Mihajlović, jer je "EPS objavila da zbog izgubljenog poverenja građana odlaže uvođenje novih računa za struju".
DS u saopštenju ukazuje i da je "na isti način na koji je želela da sebi pripiše zasluge za izdavanje novih računa, Mihajlović dužna da preuzme i odgovornost za novonastalu situaciju".
"Posebno zabrinjava da ministarstvo i EPS kriju od javnosti da sistem za nove račune građane košta tri miliona evra, kao i da je javna nabavka tog sistema sprovedena po hitnom postupku", navodeno je u saopštenju.
DS u saopštenju ukazuje i da je "Mihajlović dužna da građanima odgovori na šta je potrošen toliki novac".