• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Potrošači u Kragujevcu sada imaju gde po savet

Izvor Tanjug

U Kragujevcu je danas svečano otvoreno savetovalište za potrošače gde građani, koji imaju problem, u kupoprodajnim odnosima, mogu da dobiju besplatan savet i pravnu pomoć.

"Bilo da građanin kupi odeću, obuću, tehničku robu, da se žali na usluge telekomunikacionih operatera, turističke usluge, ili mu je majstor nešto ugradio loše, jeste delokrug Savetovališta za potrošače", rekao je predsednik Upravnog odbora Organizacije za zaštitu potrošača Kragujevac Goran Nikolić.

Prema njegovim rečima, Savetovalište će pružati preventivne aktivnosti, tako što će potrošača upoznati sa tim šta mu je činiti kada ima problem i koja su njegova prava, ali i posredovati između dve strane, ukoliko je potrošač uložio žalbu a nije mu pozitivno odgovoreno.

Na otvaranju Savetovališta govorio je i Tijeri Burgoanji, vođa projekta "Jačanje zaštite potrošača u Srbiji" koji finansira Evropska Unija, koji je rekao da je problem potrošača u Srbiji što kada otkriju problem ne znaju gde treba da odu, jer su donedavno imali tržišnu inspekciju a sada potrošačke organizacije.

"Međutim, tu se sada javlja problem koji ne mogu da reše sami, pa mora da se ide na medijaciju ili na sud, a takav je problem i u zemljama Evrope i jedno od rešenja je otvaranje ovakvih centara u svakom gradu, gde će dobiti pravnu pomoć i savet", rekao je Burgoanji.

Prema rečima državnog sekretara ministarstva trgovine Dragovana Milićevića nacrt zakona o zaštiti potrošača predviđa poboljšanje u smislu rešavanje sporova.

"Prava potrošača su bitno drugačija nego što su bila, u smislu da sada neispravan proizvod možete da vratite i da zahtevate povraćaj novca, i postojaće zakonski rok za odgovor trgovca", rekao je Milićević.

Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) Goran  Papović u izjavi Tanjugu rekao je da je za godinu dana podneto blizu 10.000 prijava potrošača.

"Prvo neslavno mesto zauzimaju odeća i obuća, na drugom su mobilni telefoni, a na trećem su javna i javno-komunalna preduzeća", rekao je Papović i dodao da u poslednje vreme ima i ozbiljnih prigovora na finansijske usluge, i to ne samo na banke, već i na osiguravajuća društva.

Prostorije Savetovalište za potrošača u Kragujevcu nalaze se u tržnom centru "Prostor" , a građani mogu da se jave i telefonom na broj 034/202020 ili putem mejla.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image