Bajatović je danas u Subotici izjavio da se kvalitet meri na svaka četiri minuta na 16 mesta u Srbiji, dodavši da je tačno da u slučaju veće količine domaćeg gasa, koji je lošijeg kvaliteta, kod krajnjih kupaca on nešto lošiji, ali da se za toliko račun za gas umanjuje.

Sve žalbe za gas, prema njegovim rečima, kontrolisale su i inspekcije, koje, prema njegovim rečima, javnosti ne saopštavaju rezultate.

"Ako smo imali problem sa računima za struju, zašto se onda jasno ne izjasne sve te inspekcije koje su dolazile i neka kažu šta je to bio problem sa računima za gas. Ja vam odgovorno tvrdim da sa računima za gas nije bilo nikakvih problema, što se tiče Srbijagasa", rekao je Bajatović novinarima.

On je dodao da se jedina akreditovana laboratorija za kontrolu gasa nalazi upravo u Srbijagasu, ali da niko ne sprečava državu da i ona sama osnuje svoju laboratoriju.

Bajatović tvrdi da u realnom vremenu u komandni centar Srbijagasa i u Agenciju za energetiku dolaze očitavanja koja su potpuno uvažena kada su u pitanju računi i kada je u pitanju kvalitet gasa.

"Ja to odgovorno tvrdim. E, sad, zašto nema volje da se objave ovi inspekcijski nalazi, svi su inspektori bili. Srbijagas je jedna od najintrigantnijih firmi danas u Srbiji, izložena raznim pritiscima. Prema tome, nek kažu inspekcije to što imaju da kažu", rekao je direktor  Srbijagasa novinarima.

On se sastao sa rukovodstvima Subotičke toplane i Suboticagasa, sa kojima je razgovarao na temu problematike likvidnosti Srbijagasa, odnosno činjenice da ova dva preduzeća, kao i ostali distributeri u Srbiji, ne mogu da plaćaju gas u onim rokovima u kojima im se on i isporučuje.

Najveći deo količina gasa toplane dobijaju tokom četiri zimska meseca, a od krajnjih potrošača naplaćuju tokom cele godine.