"Centro štampa Holding" je 2011. godine od nemačke firme Vac Medija Grupe (Waz Medien Gruppa) kupila preduzeće "Štampa", koje je tada bilo u blokadi sa višemilionskim gubicima a potom i firmu u stečaju "Futura plus", opterećenu dugovima koji su se merili desetinama miliona evra i za čiju kupovinu nije bilo zainteresovanih investitora.

Uprkos riziku investiranja u dve firme na rubu propasti, naša kompanija je u neuređenom tržištu i u razvoju njihovih potencijala videla šansu, navode iz Centro štampe.

Najveća odgovornost bila je obezbeđivanje izvesne budućnosti za zaposlene, za koje je, osim redovnih plata, uplaćivano oko osam miliona evra na ime poreza i doprinosa na godišnjem nivou, ističu iz tog preduzeća.

Dodaju da su investirali u informaciono tehnološki sistem, u sopstvenu logistiku, u poboljšanje i optimizovanje kvaliteta distributivne mreže, nove segmente poslovanja, da su uveli nove proizvodi i usluge, unapredili procese i upravljanje organizacijom, optimizovali troškove, angažovali vrhunski menadžment...

Zahvaljujući takvoj poslovnoj politici, ali i unapređenju prodaje i saradnje sa svim poslovnim partnerima, kako zadobijemo poverenje poslovnog okruženja i utemeljimo novi put našeg daljeg poslovanja.

"Moje opredeljenje je da investiram svoj novac u Srbiji, gde moj profesionani put traje više od 20 godina. Zaista verujem da ovoj zemlji može biti bolje i da svi možemo da damo svoj doprinos... Cilj nam je da uvek gradimo dugoročne poslove, što smo na primeru kompanije Doncafe i Centroproizvod i dokazali, one su sada uspešne kompanije koje žive i rade i zapošljavaju više od 1.000 radnika", izjavio je predsednik "Centro štampa holdinga", Darko Bajčetić.

Prema njegovim rečima, kupovinom "Štampe" i potraivanja prema "Futuri plus", Centro štampa je ušla u najveći projekat do sada, kako po broju zaposlenih, kojih ima oko 3.500, tako i po veličini investicije i po težini zadatka.

"Pokazalo se da se naš višegodišnji 'Sizifov posao' isplatio. Kompaniju smo postavili na put uspešnih savremenih poslovnih sistema sa evropski koncipiranim načniom distribucije štampe, cigareta i ostalih proizvoda i usluga, i istrajaćemo u razvoju takvog koncepta poslovanja koji sprečava razvoj sive ekonomije i drugih nelegalnih aktivnosti", kaže Bajčetić

Novi početak u poslovanju Centro štampa obeležen je novim brendom "Moj kiosk", kioscima koji se mogu videti na beogradskim ulicama.

Cilj je, kako navode u toj kompaniji, da se sačuva ono najbolje što su kiosci predstavljali - tradicija duža od 60 godina, dostupnost, inovativnost i pre svega prijateljska komunikacija.