Antić je na konferenciji za novinare u Valjevu rekao da je prvobitni plan da se ta pruga gradi iz "ruskog kredita" svojevremeno promenjen, a prednost je data pruzi Pazova-Novi Sad.

Novca za prugu Valjevo-Loznica moglo bi biti ukoliko bi se s Kinezima postigao dogovor o finansiranju i izgradnji pruge, sve od Budimpešte, te bi u tom slučaju "bio oslobođen" deo novca iz "ruskog kredita",
koji bi se mogao iskoristiti za prugu Valjevo-Loznica, ocenio je Antić.

Podsetio je da je ta pruga poslednji put "ozbiljno započeta" pre gotovo 40 godina, a bila bi najkraća veza Tuzlanskog basena u BiH s prugom Beograd-Bar, odnosno "Evropskim koridorom 10".

Antić je dodao da radovi na takozvanom "koridoru 11" - auto-put Beograd-granica Cerne Gore, napreduju kako je planirano i obećao da će s tim putem povezati i Valjevo, u mestu Slovac, kod Lajkovca.

Rekao je da za pomoć lokalnim samoupravama ima 250 miliona dinara, te da je još toliko obećano budućim rebalansom budžeta, ali je ukazao da on "nije mali da bi u to i poverovao".

Ministar Antić je ocenio da je prenošenje nadležnosti lokalnim samoupravam za održavanje državnih puteva drugog reda, ali bez finansijskog pokrića iz republičkog budžeta, bila "velika prevara".

"Decentralizacija ima smisla samo ukoliko je prate i novčana sredstva. Kada sam pre šest meseci preuzeo Ministarstvo saobraćaja, na mnogim pozicijama stanje je bilo 'nula dinara'", kazao je Antić novinarima u Valjevu.

Ministar je danas posetio i Loznicu i Krupanj.