"Time bi Škodini automobili bili jeftiniji za građane u Srbiji. Naši radnici bi proizvodili pojedine delove koji bi se nadograđivali u Srbiji, pa 'škoda' ne bi bila kompletno iz Češke", naglasio je Ilić.
Ministar građevinarstva Srbije je naglasio i da Češka preduzeća imaju veliki interes da dođu u Srbiju, dodavši da je to industrijska zemlja čije je privreda godinama prisutna u Srbiji sa svojom tehnologijom i opremom.
Ilić je podsetio da je tokom prošlogodišnje posete Vlade Srbije Češkoj, Srbiji ponuđen jedan veoma povoljan kredit čiji je deo već iskorišćen za železnicu, a veći deo je još neiskorišćen jer je Međunarodni monetarni fond (MMF) rekao da Srbija ne može više da se zadužuje.
Češka vlada je, po njegovim rečima, prihvatila predlog da taj neiskorišćen deo kredita pređe u koncesionu liniju, tako što će češke firme izvoditi radove na autoputu Koridora 11, od Zrenjanina do mosta Zemun-Borča, i tako bi Srbija dobila autoput kroz Banat.
"Studija koju smo zajednički uradili je pokazala da bi se taj autoput kompletno finasirao iz naplate putarine. Država ne bi bila zadužena, budžet ne bi bio opterećen, što znači kompletna sredstva bi se vraćala kroz naplatu putarine", kazao je Ilić.
On je dodao da je sa predsednikom Češke Milošem Zemanom razgovarao da se ubrza taj projekat i da su češke firme donele skoro pripremljene predugovore.
U PKS danas je održan poslovni forum Srbija - Češka gde se predstavilo oko 50 kompanija iz Češke, i oko 100 kompanija iz Srbije, zainteresovanih za saradnju.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte