• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Na naše pruge stiže 100 ruskih građevinskih mašina

Izvor Tanjug

Na pruge duž železničkog Koridora 10 u Srbiji, čija se modernizacija finansira iz ruskog kredita, stići će više od 100 najsavremenijih građevinskih mašina iz Rusije.

Prve od tih mašina, njih 29, biće raspoređeno tokom maja, rečeno je danas Tanjugu u Železnicama Srbije.

Predstavnici Železnica i kompanije ruskih državnih železnica RŽD Internešenel, koja je zadužena za realizaciju kredita od 800 miliona dolara, dogovorili su dinamiku pristizanja ruske mehanizacije za izgradnju železničkih koloseka u Srbiji tokom posete železničkim stanicama Ruma i Mladenovac, a u okviru priprema za početak radova na rekonstrukciji šest deonica Koridora 10 ukupne dužine oko 112 kilometara.

Tokom jula i avgusta ove godine na srpske pruge stići će još više od 70 takvih mašina.

Reč je o različitim mašinama proizvedenim u Rusiji koje su namenjene izgradnji koloseka po ruskoj tehnologiji.

Železnice Srbije i RŽD Internešenel potpisali su 6. marta Aneks 2 ugovora o ruskom kreditu za modernizaciju srpskih železnica, koji se odnosi na rekonstrukciju i modernizaciju šest deonica na Koridoru 10.

Reč je o deonicama: Ruma-Golubinci (oko 17,9 km), Sopot Kosmajski - Kovačevac (oko 18,4 km), Mala Krsna - Velika Plana (oko 29,5 km), Vinarci-Đorđevo (oko 15 km),Vranjska Banja-Ristovac(oko 17,7 km)i Bujanovac-Bukarevac (oko 13,8 km).

Vrednost posla koji se odnosi na ovih šest deonica na Koridoru 10 iznosi 89,9 miliona dolara.

Rekonstrukcija i modernizacija šest deonica na Koridoru 10, u dužini od 112 kilometara, jedan je od pet projekata modernizacije srpskih železnica, koji će se finansirati iz ruskog kredita od 800 miliona dolara.

Na tim deonicama biće rekonstruisana i modernizovana signalno-sigurnosna i telekomunikaciona postrojenja, kao i građevinska infrastruktura.

Polovinom 2014. počeće radovi na remontu dve deonice na Koridoru 10 i to: Ruma-Golubinci i Sopot Kosmajski - Kovačevac.

Modernizacija pruge Ruma - Golubinci biće završena za 220 dana, a pruge Sopot Kosmajski - Kovačevac za 170 dana.

Krajem 2014. ili početkom 2015. godine počeće radovi na modernizaciji pruge Mala Krsna - Velika Plana.

Tokom 2015. godine počeće remont preostale tri deonice na Koridoru 10: Vinarci-Đorđevo, Vranjska Banja-Ristovac i Bujanovac-Bukarevac.

Na ovim deonicama zbog stanja železničke infrastrukture uvedene su lagane vožnje, pa će njihovom rekonstrukcijom biti omogućen brži i kvalitetniji železnički saobraćaj na međunarodnom Koridoru 10, a brzina vozova vraćena na projektovanu.

Nakon završetka radova na Koridoru 10, čitava mehanizacija biće prebačena na izgradnju nove pruge između Stare Pazove i Novog Sada.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image