Predstavnici Železnica i kompanije ruskih državnih železnica RŽD Internešenel, koja je zadužena za realizaciju kredita od 800 miliona dolara, dogovorili su dinamiku pristizanja ruske mehanizacije za izgradnju železničkih koloseka u Srbiji tokom posete železničkim stanicama Ruma i Mladenovac, a u okviru priprema za početak radova na rekonstrukciji šest deonica Koridora 10 ukupne dužine oko 112 kilometara.
Tokom jula i avgusta ove godine na srpske pruge stići će još više od 70 takvih mašina.
Reč je o različitim mašinama proizvedenim u Rusiji koje su namenjene izgradnji koloseka po ruskoj tehnologiji.
Železnice Srbije i RŽD Internešenel potpisali su 6. marta Aneks 2 ugovora o ruskom kreditu za modernizaciju srpskih železnica, koji se odnosi na rekonstrukciju i modernizaciju šest deonica na Koridoru 10.
Reč je o deonicama: Ruma-Golubinci (oko 17,9 km), Sopot Kosmajski - Kovačevac (oko 18,4 km), Mala Krsna - Velika Plana (oko 29,5 km), Vinarci-Đorđevo (oko 15 km),Vranjska Banja-Ristovac(oko 17,7 km)i Bujanovac-Bukarevac (oko 13,8 km).
Vrednost posla koji se odnosi na ovih šest deonica na Koridoru 10 iznosi 89,9 miliona dolara.
Rekonstrukcija i modernizacija šest deonica na Koridoru 10, u dužini od 112 kilometara, jedan je od pet projekata modernizacije srpskih železnica, koji će se finansirati iz ruskog kredita od 800 miliona dolara.
Na tim deonicama biće rekonstruisana i modernizovana signalno-sigurnosna i telekomunikaciona postrojenja, kao i građevinska infrastruktura.
Polovinom 2014. počeće radovi na remontu dve deonice na Koridoru 10 i to: Ruma-Golubinci i Sopot Kosmajski - Kovačevac.
Modernizacija pruge Ruma - Golubinci biće završena za 220 dana, a pruge Sopot Kosmajski - Kovačevac za 170 dana.
Krajem 2014. ili početkom 2015. godine počeće radovi na modernizaciji pruge Mala Krsna - Velika Plana.
Tokom 2015. godine počeće remont preostale tri deonice na Koridoru 10: Vinarci-Đorđevo, Vranjska Banja-Ristovac i Bujanovac-Bukarevac.
Na ovim deonicama zbog stanja železničke infrastrukture uvedene su lagane vožnje, pa će njihovom rekonstrukcijom biti omogućen brži i kvalitetniji železnički saobraćaj na međunarodnom Koridoru 10, a brzina vozova vraćena na projektovanu.
Nakon završetka radova na Koridoru 10, čitava mehanizacija biće prebačena na izgradnju nove pruge između Stare Pazove i Novog Sada.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji