Simonović je novinarima prilikom obilaska radova na toj pruzi, koja je prvi projekat finansiran iz ruskog kredita od 800 miliona dolara, rekao da je na deonici Tamiš - Glavna železnica stanica Pančevo "probijeno" 700 metara trase, na gradilištu Krnjača 120 metara, a počinju radovi i na Pančevačkom mostu.

Kako je rečeno, na deonici Tamiš - Pančevo glavna stanica urađeni su svi pripremni radovi, obeležavanje trase, čišćenje terena, sečenje drveća i izrada nasipa visine do tri metra, za šta je do sada utrošeno 6.700 tona šljunka.

Kod Priboja nije bilo "jurnjave"

Komisija koja istražuje slučaj iskakanja iz šina vagona teretnog voza kod Priboja vrlo brzo izaći sa rezultatima, a prema dosadašnjim saznanjima voz nije išao prebrzo, niti je bio pretovaren. Utvrdiće se da li je pre toga zbog kočenja nepravilno raspoređen tovar zbog čega se dogodio incident, kaže Simonović.

Radovi na tom projektu započeti su 25. marta i obuhvatiće rekonstrukciju postojećeg koloseka i izgradnju i elektrifikaciju drugog koloseka od Pančevačkog mosta do stanice Pančevo glavna, dužine 15 kilometara.

Radovi će trajati 960 dana, a predviđeno je i uređenje železničke infrastrukture u stanicama Krnjača, Ovča, Pančevački most, Krnjača most i Sebeš, kao i izgradnju petog nosača na Pančevačkom mostu, što će omogućiti da istovremeno saobraćaju dva voza.

Simonović je rekao da će na toj deonici biti izgrađen i most preko reke Tamiš, dužine 242 metra kao i još četiri mosta dužine po 12 metara.

Prema rečima Simonovića, vrednost radova je 91 milion dolara, od čega se 78 miliona finansira iz ruskog kredita, a 13 miliona dolara obezbeđuje Srbija.

Za realizaciju projekta zadužena je kćerka-firma Ruskih državnih želaznica RŽ internacional, a podizvođač je srspka građevinska kompanija Energoprojeket niskogradnja.