• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ruske mašine na srpskim prugama od kraja maja

Izvor Tanjug

Prvi kontingent od 29 najsavremenijih novih mašina iz Rusije, od ukupno 100, koje će biti angažovane na remontu i izgradnji srpskih pruga po ruskoj tehnologiji, Železnice Srbije predstavile su danas u Rumi.

Ove mašine će biti angažovane prvo na deonici Ruma-Golubinci na Koridoru 10, gde bi radovi trebalo da počnu već krajem juna, najavio je prilikom prijema i promocije ruskih mašina u železničkoj stanici Ruma generalni direktor Železnica Srbije Dragoljub Simonović.

Prema njegovim rečima, krajem juna bi trebalo da počnu radovi i na deonici Koridora 10, Sopot Kosmajski-Kovačevac, i na obe te deonice radovi bi trebalo da budu završeni krajem januara 2015.

U julu i avgustu očekuje se da će stići i preostalih više od 70 mašina.

Reč o najsavremenijim mašinama kompanije Ruskih državnih železnica "RZZD Internešenal, koja je zadužena realizaciju ruskog kredita namenjenog želenici u iznosu od 800 miliona dolara, naveo je Simonović.

Mašine će ubrzati radove na šest deonica Koridora 10 ukupne dužine 112 kilometara za čak 50 posto.

Predstavnici kompanije Ruskih državnih železnica RŽD "Internešnal", su najavili da će zbog upotrebe tih mašina i najsavremenije ruske tehnologije, trajanje radova na tih šest deonica Koridora 10. biti skraćeni sa 41 na 27 meseci.

Reč je o mehanizaciji ruske kompanije "Remputmaš", koja je predviđena za demontažu i montažu koloseka prema ruskoj tehnologiji i propisima srpskih železnica.

Ta mehanizacija će biti angažovana najpre na rekonstrukciji i modernizaciji šest deonica na Koridoru 10 ukupne dužine oko 112 kilometara, kao i na pruzi Pančevački most - Pančevo Glavna.

Tokom jula i avgusta ove godine na srpske pruge stići će više od 70 ovakvih mašina, što znači da će duž Koridora 10 biti angažovano preko stotinu najsavremenijih ruskih mašina namenjenih za izgradnju koloseka.

Već polovinom ove godine počeće radovi na remontu dve deonice na Koridoru 10, i to: Ruma-Golubinci (17,9 km) i Sopot Kosmajski - Kovačevac (18,4 km).

Krajem 2014. ili početkom 2015. godine počeće radovi na modernizaciji pruge Mala Krsna - Velika Plana (oko 29,5 km), a tokom 2015. godine počeće remont preostale tri deonice na Koridoru 10: Vinarci-Đorđevo (oko 15 km), Vranjska Banja-Ristovac (oko17,7km) i Bujanovac-Bukarevac (oko 13,8 km).

Po završetka radova na Koridoru 10, mehanizacija će biti prebačena na izgradnju nove pruge između Stare Pazove i Novog Sada, kao i na prugu Beograd - Bar kroz Srbiju, saopštile su Železnice Srbije.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image