• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Tržište digitalnih oglasa teško 16 miliona evra

Izvor Tanjug

Vrednost tržišta onlajn oglašavanja u Srbiji iznosila je 2013. godine 15,8 miliona evra, što je povećanje od 13,5 odsto i predstavlja jedini segment marketinškog tržišta koji je zabeležio rast.

"U poređenju sa razvijenijim tržištima, to nije veliki iznos, ali značajno je što se nekoliko godina za redom beleži rast", izjavio je Tanjugu medija menadžer Dajrekt medija agencije i predsednik upravnog odbora IAB, Vladimir Aranđelović.

Aranđelović je, na konferenciji Digital Day u beogradskom Domu omladine, naveo i da se ne može reći da kriza ne utiče i na ovaj segment tržišta, ali teško da će onlajn tržište biti u situaciji da zabeleži pad u narednih nekoliko godina.

Komentarišući karakteristike srpskog digitalnog tržišta, Aranđelović je ukazao da je izuzetno izražen trend korišćenja smart telefona za pristup internetu, zbog čega je tema ovogodišnje konferencije "Povezani u pokretu".

Taj trend je, kako je naveo, izraženiji u odnosu na sve zemlje u regionu, dodavši da je Srbija vrlo verovatno i druga zemlja u Evropi po intenzitetu korišćenja interneta na pametnim telefonima.

Korisnici pametnih telefona izuzetno često pristupaju internetu, čitaju vesti, pretražuju informacije i pristupaju društvenim mrežama nekoliko puta dnevno.

Direktor tehnologije poslovanja IAB Europe, Ionel Naftanaila, naveo je da je u Severnoj Americi na digitalno oglašavanje prošle godine potrošeno 42,8 milijardi dolara, dok je godinu dana ranije ta cifra iznosila 40 milijardi dolara.

Kada je reč o Evropi, na digitalno oglašavanje je 2012. potrošeno 24,3 milijarde dolara, dodao je Naftanaila.

Predstavnik kompanije Gemius, Emil Pavlovski, rekao je da u Srbiji ima 2,9 miliona internet korisnika, dodajući da za oglašivače nije toliko bitno ko koristi internet, nego načina na koji se korisnici ponašaju na internetu.

Pavlovski je kazao da je jedan od glavnih izazova za oglašivače kako da dođu do ciljne grupe koja tokom različitih perioda dana koristi različite uređaje za pristup internetu.

Četvrta po redu Digital Day konferenciju organizovana je na temu "Povezani u pokretu", a publika ima priliku da prisustvuje predavanjima brojnih eksperata u oblasti digitalnog oglašavanja, koji će posetiocima konferencije preneti svoja iskustva, predstaviti nove trendove i stanje Srbije na polju oglašavanja putem digitalnih medija.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image