Dok je na snazi odluka o trajanju vanredne situacije Telekom Srbija, odnosno mt:s, neće isključivati korisnike koji nisu izmirili svoje obaveze iz ranijeg perioda. Telekom Srbija prikuplja i sve potrebne informacije, kako bi svojim korisnicima, koji se nalaze u područjima pogođenim poplavama, na najbolji način izašao u susret.

Iz kompanije podsećaju da je Telekom Srbija kao prvu pomoć ugroženima od poplava donirala 5 miliona dinara, kriznim štabovima u Srbiji ustupljeni su satelitski telefoni, poklonjena je veća količina mobilnih punjača za telefone, SIM kartica i mobilnih telefona.

Odmah po proglašenju vanredne situacije preusmereni su pozivi iz sve tri mreže ka broju 112 na brojeve Kriznog štaba.

Telekom Srbija ustupio je i prenosivi punjač za mobilne telefone Strawberry drvo, koji je transportovan u Obrenovac i donirao gorivo Centru za dijalizu u Lazarevcu.

Aktiviran je humanitarni SMS broj 1003 i omogućeno besplatno korišćenje interneta za društvene mreže Facebook i Twitter putem mobilnih telefona tokom trajanja vanredne situacije.

Zaposleni i pojedinačno upućuju pomoć Crvenom krstu, prijemnim centrima, a menadžment kompanije je u stalnom kontaktu sa republičkim i lokalnim kriznim štabovima u nastojanju da iznađe sve moguće načine kako bi se zajednički poboljšala situacija na terenu i pomoglo ljudima u nevolji, vodeći računa o stabilnosti i funkcionisanju čitavog telekomunikacionog sistema.

Uprkos činjenici da je i sama kompanija pretrpela ogromnu materijalnu štetu svakodnevno se trudimo da svim svojim korisnicima olakšamo ovaj težak period, saopšteno je iz Telekoma Srbije.