Tokom prethodna dva dana rekonstruisana je površina od 5.600 metara kvadratnih, koju osim prostora za parkiranje automobila, čine i prilazne saobraćajnice.

Radovi na parkingu "Aerodrom" odvijaju se u dve faze, kako bi korisnicima uvek na raspolaganju bio određeni broj mesta.

Gornji deo parkirališta na aerodromu poslednji put je saniran pre 10 godina, a kompletno renoviranje nije rađeno poslednje tri decenije.

Direktor Parking servisa Andrija Čupković je kazao da su kolovoz zatekli u jako lošem stanju, jer već deceniju ni dinar nije uložen u održavanje i zato su započeli neophodnu obnovu svih 209 parking mesta.

"Nećemo dozvoliti da prva slika koju stranci vide kada dođu u Beograd, bude zapušteni parking. Nastojaćemo da se domaćinski odnosimo prema parkinzima kojima upravljamo angažujući JKP Beograd put i druga gradska komunalna preduzeća za izvođenje radova", naveo je Čupković.

On je kazao da će se ubuduće truditi da sve poslove koje mogu rade u saradnji sa gradskim preduzećima, a ne sa eksternim firmama, kao što je to bio običaj do sada.
Čupković je dodao da će ovo preduzeće nastaviti da ulaže u obnavljanje postojećih i pravljenje novih kapaciteta za parkiranje.

Takođe, Beograđani moraju da znaju kako se troši novac kojim oni svakodnevno plaćaju parking, rekao je Čupković i izrazio očekivanje da građani uredno izmiruju obaveze prema Parking servisu, kao što to rade bilo gde u svetu.

"Naredni projekti su izgradnja parkirališta na Malom Kalemegdanu, nadogradnja garaže Obilićev venac, raspisivanje tendera za četiri podzemne garaže, a najverovatnije će jednu od tih garaža Parking servis raditi sam", naveo je on.