Tender je okončan, pa se očekuje da izvođač radova u utorak ili sredu bude uveden u posao, koji bi, prema procenama, mogao da bude završen za 20 radnih dana.
Radovi na delu pruge u klisuri reke Gradac, od Valjeva do Lastre i Samara, sa odronima i klizištima, daleko su komplikovaniji.
Stručnjaci Saobraćajnog instituta CIP iz Beograda uradili su projekte sanacije posle geoloških ispitivanja tla i geodetskih snimanja, pa se ti projketi sada nalaze "na usaglašavanju".
Takođe se mora raspisivati tender za izbor izvođača radova, što prolongira rokove za njihov početak.
Trenutno, na Barskoj pruzi rade deonice Beograd-Lazarevac i Lastra-Užice-Prijepolje. Procene su da bi Beovoz do Valjeva mogao da proradi tokom avgusta.
Saobraćaj između Valjeva i Užica, i dalje ka Baru, zbog komplikovanih zahvata na sanaciji trase prema nekim prognozama teško bi se mogao očekivati do kraja 2014. godine.
Između Beograda i Bara vozovi sada saobraćaju obilaznom trasom, preko Mladenovca, Lapova, Stalaća i Požege.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
"Zašto navijači Crvene zvezde to rade?": NBA as tražio objašnjenje, jedan detalj mu nije jasan