• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Pruga Beograd-Pančevo radi se brže od planiranog

Izvor Tanjug

Na izgradnji drugog koloseka pruge Beograd-Pančevo, koja se finansira ruskim kreditom, u protekla 3,5 meseca realizovano je 10 odsto više radova u odnosu na predviđenu dinamiku.

To je izjavila danas potpredsednik Vlade Srbije Zorana Mihajlović, a srpske železnice su najavili da će radovi biti gotovi krajem 2016.godine.

Mihajlović je, tokom posete tom gradilištu sa generalnim direktorom Ruskih državnih železnica Vladimirom Jakunjinom, rekla novinarima da je pred Železnicama Srbije veliki posao na modernizaciji srpskih pruga koja će biti finansirana ruskim kreditom od 800 miliona dolara.

Ona, koja je i ministar građevine, saobraćaja i infrastrukture, poručila je i da će država učiniti sve da se poveća efikasnost u realizaciji projekata.

Mihajlović je naglasila da je pruga Pančevački most- Pančevo Glavna veoma važna za teretni i železnički saobraćaj koji je važan za budućnost srpskih železnica, jer će na osnovu njega moći da ostvaruje veći prihod.

Ona je dodala da će po završetku radova moći istovremeno da se obavlja i putnički i teretni saobraćaj na tom železničkom pravcu.

Jakunjin je zahvalio Vladi Srbije i našoj državi i izrazio zadovoljstvo što radovi idu brže nego što je planirano.

On je kazao da je upravo počelo bušenje prvog stuba za most na gradilištu u blizini stanice Pančevo Glavna i istakao da će taj projekat biti kvalitetno urađen.

Ovo je prvi projekat iz ruskog državnog izvoznog kredita za modernizaciju srpskih železnica, koji je počeo da se realizuje 25. marta ove godine.

Reč je o deonici Pančevački most - Pančevo Glavna dugoj 15 kilometara, čijom izgradnjom, modernizacijom i elektrifikacijom će biti povećana propusna moć pruge, brzina vozova će biti povećana na 120 kilometara na sat i skraćeno vreme vožnje vozova na ovoj relaciji.

Projekat obuhvata rekonstrukciju postojećeg koloseka i izgradnju i elektrifikaciju novog, drugog koloseka, ali i uređenje železničke infrastrukture u stanicama i na pruzi između Pančevačkog mosta i Pančevo glavne (Krnjača, Ovča, Pančevački most, Krnjača most i Sebeš).

Vrednost posla je oko 91 miliona dolara, od čega se oko 78 miliona dolara obezbeđuje iz ruskog kredita, a oko 13 miliona dolara, odnosno 15 odsto vrednosti kredita obezbedila je na ime učešća država Srbija.

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

BA 1970

A za Valjevo?

special image