Kupac je, piše "Politika", patike marke "dijadora" nosio 32 dana, a obuvao ih je dok je igrao fudbal i to je objasnio u sportskoj radnji u kojoj ih je kupio kada je došao da ih reklamira.

Posle svakog treninga pojavljivalo se novo oštećenje, a posle mesec dana patike su bile neupotrebljive.

Obratio se trgovcu, prošao redovnu proceduru, a odgovor koji je usledio bio je obeshrabrujuć - reklamacija je odbijena uz obrazloženje da je oštećenje nastalo mehaničkim putem, odnosno da je kupac kriv za stanje patika.

Obratio se i Organizaciji za zaštitu potrošača u Kragujevcu koja je odlučila da istera ovaj slučaj do kraja, a ono što je usledilo iznenadilo je i njih i kupca koji ovako nešto nije očekivao.

Naime, proizvođaču u Italiji poslali su slike obuće, objasnili ceo slučaj i stigao je odgovor.

Pošto su bili iznenađeni stanjem obuće koja je nošena tako kratko vreme poslali su kupcu nove patike, bolji model na kućnu adresu. Nije platio nikakve troškove, a dobio je nove patike.

"Tako se to radi u Evropi", kaže predsednik Organizacije za zaštitu potrošača Kragujevca Zoran Nikolić za "Politiku".