
U izveštaju ovog centra navodi se da se mehanički proizvodi nameštaju da rade onoliko sati koliko traje garantni rok, a u elektronske uređaje često se softverski ubacuje greška ili se u proizvode namerno ugrađuju delovi lošijeg kvaliteta.
Uređaj koji se tada pokvari je zastareo, a novi model već je u radnjama. Kako tvrde iz Evropskog potrošačkog centra, na taj način proizvođači sami stvaraju potražnju za uređajima.
"To znači da je proizvod napravljen tako da, kada samo jedan njegov deo otkaže, ceo uređaj prestaje da funkcioniše", navodi se u izveštaju.
Međutim, ovaj potez proizvođača je mač sa dve oštrice. Naime, kupci koji su ubrzo po isteku garantnog roka ostali bez skupo plaćenih uređaja zbog tog neprijatnog iskustva odlučuju da kupe nove uređaje drugih proizvođača.
Tako zbog lošeg kvaliteta proizvoda pojedini prozivođači gube na popularnosti među potrošačima, a samim time gube i buduće kupce i više nisu konkurentni na tržištu
Olimpijakos vraća Filipa Petruševa: Grci javili, sve je rešeno
Zvezda nastavila sa porazima u Evroligi: Mirotić ponovo koban za crveno-bele
Real Madrid prošao Atletiko na penale: Sudija poništio gol Alvarezu, ovo će biti skandal
Putin prevario ceo svet: Isplivao tajni ruski dokument, ništa od primirja, tek nastaje haos
"Hajde, podignite ruku ako smete": Simeone poludeo posle VAR odluke i poništenog penala