![](/img/placeholders/placeholder-mondo.png)
U izveštaju ovog centra navodi se da se mehanički proizvodi nameštaju da rade onoliko sati koliko traje garantni rok, a u elektronske uređaje često se softverski ubacuje greška ili se u proizvode namerno ugrađuju delovi lošijeg kvaliteta.
Uređaj koji se tada pokvari je zastareo, a novi model već je u radnjama. Kako tvrde iz Evropskog potrošačkog centra, na taj način proizvođači sami stvaraju potražnju za uređajima.
"To znači da je proizvod napravljen tako da, kada samo jedan njegov deo otkaže, ceo uređaj prestaje da funkcioniše", navodi se u izveštaju.
Međutim, ovaj potez proizvođača je mač sa dve oštrice. Naime, kupci koji su ubrzo po isteku garantnog roka ostali bez skupo plaćenih uređaja zbog tog neprijatnog iskustva odlučuju da kupe nove uređaje drugih proizvođača.
Tako zbog lošeg kvaliteta proizvoda pojedini prozivođači gube na popularnosti među potrošačima, a samim time gube i buduće kupce i više nisu konkurentni na tržištu
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Pakao i košarkaška Nigerija": Zoran Savić objavio snimak posle poraza Partizana u finalu Kupa
"Manje smo kukali, ružno je da se tako omalovažava": Zvezdin MVP Filip Petrušev traži više poštovanja