Program "Coke Summership" zamišljen je kao jednomesečna letnja praksa, tokom koje odabrani studenti završnih godina studija rade na realnim projektima koji se iz godine u godinu uspešno sprovode u kompaniji, saopšteno je iz te kompanije.

Praktikanti rade u različitim sektorima u skladu sa njihovim interesovanjima – proizvodnja, prodaja, marketing, logistika, ljudski resursi i finansije – a uz pomoć mentora i podrške ostalih zaposlenih u sektoru.

Kako je to raditi u kompaniji koja je deo Koka-kola Helenik međunarodne grupe koja posluje u 28 zemalja, iskusila je i Milica Stojić, ovogodišnja Coke Summership praktikantkinja.

Ona je profesionalne veštine usavršavala u sektoru proizvodnje i logistike u okviru projekta “Škola za operatere” gde je obavljala zadatke vezane za istraživanje tržišta i analizu podataka.

Posebno joj se svidelo to što je mogla da sagleda različite faze proizvodnje i što je tokom procesa imala bezrezervnu podršku kolega.

„Pristup zaposlenih prema studentima bio je iznad mojih očekivanja. Bilo mi je veoma značajno to što tokom projekta nisam bila prepuštena sama sebi, već sam u svakom trenutku mogla da se obratim mentoru i kolegama iz tima za mišljenje, savet i sugestije. Takođe i projekat na kom sam radila bio je veoma zanimljiv i fenomenalna prilika da se upoznam sa ključnim delatnostima uspešne multinacionalne kompanije“, kaže Milica.

Miličin mentor, Tanja Stajković, pohvalila je njen rad na projektu „Milica je završavala sve zadatke na vreme i lepo se uklopila u koncept projekta jer je samoinicijativno istraživala oblasti od značaja za sam projekat.“

Ove godine, od 1.500 kandidata odabrano je 53 studenata različitih profila, a oni su pored rada na realnim projektima imali priliku da čuju i predavanja vrhunskih menadžera iz same kompanije, ali i stručnjaka iz drugih oblasti - Miloša Đajića, Nataše Ristić i Žarka Sakana.

Kompanija Koka-kola Helenik Srbija nedavno je proglašena najpoželjnijim poslodavcem za 2014. godinu prema istraživanju koje je sprovela studentska organizacija AIESEC na sajmu edukacije, praksi i poslova "Karijer dejz".

Među anketiranim posetiocima sajma najviše je bilo upravo mladih diplomaca između 20 i 25 godina.

Istraživanje je pokazalo da mladi priželjkuju da im potencijalni poslodavac pored plate omogući i priliku za učenje i napredovanje, izazovne radne zadatke uz dobre uslove rada, timski duh i pozitivnu atmosferu na radnom mestu.

“Coke Summership je samo jedan od dugoročnih projekata kojima želimo da podržimo mlade ljude i prenesemo im praktična znanja koja nosimo iz jedne multinacionalne kompanije. Dugi niz godina sarađujemo sa studentskim organizacijama i fakultetima kroz mnogobrojne inicijative kojima želimo da omogućimo studentima da steknu neophodno iskustvo i veštine”, ističe Nataša Prodanović, direktor sektora za ljudske resurse kompanije Koka-kola Helenik Srbija.