U skladu sa novom vlasničkom strukturom, kompanija koja je 2013. godinu završila sa udelom od 20 odsto na našem tržištu osiguranja, od 22. septembra 2014. godine posluje pod novim poslovnim imenom - Generali Osiguranje Srbija a.d.o.

Prema rečima Andree Simonćelija, predsednika i generalnog direktora Generali Osiguranja Srbija, ova investicija potvrđuje važnost tržišta Srbije za poslovanje Generali grupe, kao i veru ove kompanije u veliki potencijal za poslovni rast u našoj zemlji.

Generali grupa ima tradiciju dugu više od 180 godina. U ovom trenutku, kompanija je prisutna u više od 60 zemalja širom sveta i ponosi se sa preko 65 miliona zadovoljnih klijenata. U našoj zemlji, Generali Osiguranje Srbija a.d.o. je u 2013. godini zabeležilo prihod od premije u iznosu od 12,5 milijardi dinara.

Sa udelom od 26,2 odsto, ova kompanija je lider na srpskom tržištu životnog osiguranja, dok u segmentu neživotnog osiguranja (osiguranje imovine i lica) zauzima drugo mesto.

Nakon promene vlasničke strukture, Generali Osiguranje Srbija a.d.o. zadržava svoj uspešan koncept poslovanja.

Mreža koja broji više od 1.000 prodajnih mesta u 50 gradova naše zemlje na raspolaganju je svim postojećim i budućim klijentima nudeći im pun opseg usluga. Osiguranje života, imovine i lica, zdravstvene proizvode i usluge kroz višekanalnu distributivnu mrežu kao i bankarsko osiguranje.

Već 15 godina prisutna na našem tržištu, kompanija sa preko 1,7 miliona klijenata promenu svog imena vidi kao novo poslovno poglavlje koje će doneti korist kako za klijente, tako i za više od 2.000 zaposlenih u Generali Osiguranju Srbija.

(Generali Osiguranje Srbija)