Specijalizovani sajt za trgovinu domaćim životinjama Farmia nudi stočarima u Srbiji mogućnost da lakše i brže dođu do kupaca u zemlji i inostranstvu, a, u toj kompaniji kažu da im zahtevi stižu iz Makedonije, Crne Gore, Bugarske, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Libije...

U ponudi Farmie nalaze se vrste uobičajene za naše područje - goveda, svinje, ovce, koze, konji, magarci, kokoške, a ima dosta zahteva i za prepelice, činčile i zečeve koji su vrlo aktuelni na tržištu.

Videokrave na internetu

Osnivač Farmie, Miloš Milić, rekao je Tanjugu da u njihovom sistemu trenutno ima 600 farmi, od malih i srednjih do velikih, a fokus u narednom periodu će biti na saradnji sa udruženjima i zadrugama koje će biti menadžeri manjim farmama, kako bi proces bio jednostavniji.

Farmia je start ap kompanija koji su osnovali Milić i njegov kolega Srđan Stupar koji su prethodno radili u jednoj stranoj kompaniji, usput istražujući kakav bi biznis oni mogli da pokrenu.

Milić je završio Startap Akademiju u Beogradu gde je imao priliku da se upozna sa načinima pokretanja biznisa i dobijanja sredstava u inostranstvu, a jedno vreme je živeo i na selu pa je, dodaje, imao priliku da se sa problemima upozna iz "prve ruke".

"Shvatili smo da u poljoprivredi ima potencijala i dosta problema koji su vredni rešavanja..", rekao je Milić, napomenuvši da su sredstva potrebna za pokretanje biznisa dobili zahvaljujući start ap akceleratorskom programu koji su prošli u Bugarskoj.

On je rekao da je Farmia počela da radi krajem septembra 2013, a aktivno u januaru 2014. godine.

Milić je istakao da taj sajt omogućava brzo i lako pronalaženje životinja, direktnu, brzu i sigurnu kupovinu bez posrednika, izvoz na strana tržišta i plasman proizvoda širem krugu potencijalnih kupaca, kao i realizaciju trgovine u trenutku kada učesnicima najviše odgovara.