Kineske kompanije su poslale pismo u kojem obaveštavaju nadležne da uslovi tendera za njih nisu prihvatljivi.
Kinezi su tražili minimalne državne garancije u slučaju vanrednih situacija, jer su želeli da se barem malo podeli rizik, pišu Novosti.
Rok za dostavljanje ponuda po tenderskim uslovima je istekao, tako da je pitanje da li je koncesija posle ovoga uopšte moguća.
Država je izgubila godinu i po dana, ali i novac kojim je platila koncesionog savetnika, prenose Novosti.
Predmet koncesije je izgradnja deonice od Surčina do Obrenovca u dužini od 17,6 kilometara, kao i održavanje deonice od Obrenovca do Preljine u dužini od 103 kilometara, koja se gradi iz kineskog i azerbejdžanskog kredita i domaćeg budžeta.
U paketu je i izgradnja dela puta od Preljina do Požege od 31 kilometar.
Srbija je planirala da ovaj deo Koridora 11, prema Jadranu, bude završen tokom 2017. godine.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte