Kineske kompanije su poslale pismo u kojem obaveštavaju nadležne da uslovi tendera za njih nisu prihvatljivi.

Kinezi su tražili minimalne državne garancije u slučaju vanrednih situacija, jer su želeli da se barem malo podeli rizik, pišu Novosti.

Rok za dostavljanje ponuda po tenderskim uslovima je istekao, tako da je pitanje da li je koncesija posle ovoga uopšte moguća.

Država je izgubila godinu i po dana, ali i novac kojim je platila koncesionog savetnika, prenose Novosti.

Predmet koncesije je izgradnja deonice od Surčina do Obrenovca u dužini od 17,6 kilometara, kao i održavanje deonice od Obrenovca do Preljine u dužini od 103 kilometara, koja se gradi iz kineskog i azerbejdžanskog kredita i domaćeg budžeta.

U paketu je i izgradnja dela puta od Preljina do Požege od 31 kilometar.

Srbija je planirala da ovaj deo Koridora 11, prema Jadranu, bude završen tokom 2017. godine.