Case Study Show je projekat takmičarskog karaktera koji studentima svih fakulteta pruža priliku da steknu praktična iskustva rešavanjem realnih poslovnih problema kompanija učesnica, saopštilo je Evropsko udruženje studenata industrijskog inženjerstva i menadžmenta.

Prvi dan počinje prezentacijom studije slučaja gde takmičari, podeljeni u timove od po četiri člana, prezentuju svoja rešenja prethodno zadatih studija slučaja od strane zlatnih partnera - Air Serbia, L’Oreal, Mercator, Nestle, Coca-Cola Hellenic i Devana na srpskom ili engleskom jeziku.

Svoje rešenje prezentuju u prisustvu predstavnika kompanija, medija i ostalih studenata.

Najbolje i najinovativnije timove očekuju vredne nagrade - prakse, potencijalno zaposlenje, poseta kompaniji i mnoge druge.

Uporedo sa Studijom slučaja, prijavljeni studenti mogu učestvovati na Creative Room, tako da ostvaruju priliku da na kreativan i drugačiji način odgovore na kraći zadati problem iz prakse srebrnih kompanija Erste banka i Telekom, kao i svih zlatnih partnera.

Drugog dana, pored navedenih aktivnosti, studenti se mogu oprobati u Speed Dating-u, gde za pet minuta treba da se predstave svim zlatnim, srebrnim i bronzanim partnerima – EY i Delhaize i ostanu zapamćeni po svojoj ideji na unapred definisanu temu.

Oba dana u holu fakulteta održava se Company Fair koji pruža mogućnost svim studentima da razgovaraju sa predstavnicima svih kompanija i ostave svoj CV radi mogućnosti dobijanja prakse.

Prijave su otvorene za studente svih fakulteta do 22. februara.

Sve dodatne informacije možete naći na zvaničnom sajtu organizacije estiem.org.rs.