Situacija na gradilištu neuporedivo je bolja u odnosu na stanje početkom februara. Jasno se naziru konture radova, pa je u ovoj finalnoj fazi neophodno omogućiti uslove za pregled radova nadležnim komisijama, kako bi se stvorili uslovi za brzo uspostavljanje saobraćaja, rekao je Stojčić.
Radovi na gradilištu maksimalno su intenzivirani poslednjih nedelja, a radilo se u dve smene po dvanaest sati, čak i noću pod jakim reflektorima, navodi se u saopštenju.
Dnevno je pristizalo tri maršuta kamena iz pravca Lastre, pa je ostalo još da se naspe 8.000 kubika materijala niz vertikalni zasek.
Poslednji voz klisurom reke Gradac na barskoj pruzi prošao je 15. maja prošle godine, posle čega su poplave i odroni oštetili veliki broj deonica na ovom pravcu.
Najveća oštećenja barske pruge dogodila su se na deonici između Valjeva i Lastre, navodi se u saopštenju.
U protekle dve godine kada je pruga radila "normalno" imali smo slučajeva da se od Beograda do Bara putovalo gotovo po 40 sati.
REKONSTRUKCIJA POČINJE OVE GODINE?
Pre nešto manje od godinu dana tadašnji direktor Dragoljub Simonović je najavio da će prava rekonstrukcija pruge početi 2015. ili 2016.
"Izrada projektne dokumentacije je započela i trebalo bi da bude završena sredinom naredne godine (2015.), nakon čega kreću pripreme za početak rekonstrukcije barske pruge", rekao je tada Simonović.
Nema novih najava da li se od ovog ambicioznog plana odustalo ili je rok pomeren. Sredstva za rekonstrukciju su navodno obezbeđena iz međunarodnih kredita.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Mondo ukrštenica za 22. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba