Case Study Show je projekat takmičarskog karaktera koji studentima svih fakulteta pruža priliku da steknu praktična iskustva rešavanjem realnih poslovnih problema kompanija učesnica.
Studenti svih fakulteta mogu da dođu oba dana na Fakultet Organizacionih Nauka gde se će održati Company Fair koji pruža mogućnost svim studentima da razgovaraju sa predstavnicima svih kompanija i ostave svoj CV radi mogućnosti poseta kompaniji, razgovor za posao ili dobijanja prakse.
Prvi dan počinje prezentacijom studije slučaja gde takmičari, podeljeni u timove prezentuju svoja rešenja prethodno zadatih studija slučaja od strane zlatnih partnera - Air Serbia, L’Oreal, Mercator, Nestlé, Coca-Cola Hellenic i Devana na srpskom ili engleskom jeziku.Svoje rešenje prezentuju u prisustvu predstavnika kompanija, medija i ostalih studenata. Najbolje i najinovativnije timove očekuju vredne nagrade.
Uporedo sa Studijom slučaja, studenti će učestvovati na Creative Room, tako da ostvaruju priliku da na kreativan i drugačiji način odgovore na kraći zadati problem iz prakse srebrnih kompanija Erste banka i Telekom, kao i svih zlatnih partnera.
Drugog dana, pored navedenih aktivnosti, studentu će se oprobati u Speed Dating-u, gde za 5 minuta treba da se predstave svim zlatnim, srebrnim i bronzanim partnerima – EY I Delhaize i ostanu zapamćeni po svojoj ideji na unapred definisanu temu.
Sve dodatne informacije možete naći na zvaničnom sajtu estiem.org.rs
Crvena zvezda promenila grb: "Ovo je jedinstven slučaj u Srbiji i regionu!"
"Pričali da sam lud, ali oni nisu čuli Željka!": Panter otkrio, evo zašto je izabrao Partizan, a ne Evroligu!
Ludilo večitog derbija je već počelo: Navijači okupirali blagajne, svi hoće da gledaju Zvezda-Partizan!
Sve stoji u Beogradu! Totalni kolaps, evo gde su najveće gužve
"Rusija ima pravo da uzvrati oružjem za masovno uništenje": Užasne pretnje Medvedeva, spominje Treći svetski rat