Danas je na Fakultetu organizacionih nauka u počeo Case Study Show 2015, manifestacija takmičarskog karaktera koja okuplja studente sa svih fakulteta Univerziteta u Beogradu.
Nakon otvaranja, u 13:15 časova slede prezentacije rešenja studenata za kompaniju Air Serbia dok studenti koji prezentuju rešenja za kompaniju Coca-Cola Hellenic nastupaju u 14:45 časova, na kraju, na red dolaze studenti koji izlažu prezentacije za kompaniju L’OréalBalkan od 16:15 časova.
Studenti u timovima prezentuju svoja rešenja predstavnicima kompanija i na taj način pred njih stavljaju težak zadatak gde je potrebno izabrati samo jedan najbolji tim.
Uporedo sa prezentacijama studije slučaja, u 13:45 časova počinje Creative Room, radionica u kojoj takmičari na kreativan i drugačiji način rešavaju kraći zadati problem iz prakse kompanija Mercator, Nestlé i Devana.
U interaktivnoj radionici koja traje sve do 17:45 časova studenti u tročlanim timovima pokušavaju da na najkreativniji način dođu do rešenja zadatih problema, koje su pred njih stavile ove kompanije.
Oba dana projekta do 17 časova, zainteresovani studenti mogu da dođu na Company Fair i svim kompanijama učesnicima ostave svoj CV radi ostvarnja novih poslovnih kontakta i potencijalnih radnih odnosa.
Drugi dan projekta se nastavlja u istom duhu, 14. marta sa početkom u 10 časova.
Svi zainteresovani studenti mogu doći na Fakultet organizacionih nauka i prisustvuju interesantnim prezentacijama.
Pobednici se proglašavaju u subotu uveče nakon zatvaranja manifestacije.
Sve dodatne informacije možete naći na zvaničnom sajtu estiem.org.rs