"Žeželjev most je važan za celu Srbiju i on će biti deo projekta izgradnje pruge Beograd-Budimpešta. Predviđeni datum završetka bio je novembar 2013. godine i sa današnjim danom on je platio politički danak od 18 meseci kašnjenja", navodi se u saopštenju ministarstva.

Rešenje za prenos već obezbeđenih sredstava na račun izvođača, kompanije Azvi, mora se naći do 27. aprila jer je ta kompanija najavila da će, u suprotnom, tada obustaviti radove.

Kako se navodi u saopštenju, na današnjem sastanku predstavnika ministarstva i drugih strana predloženo je da se opredeljena sredstva u budžetu Uprave za kapitalna ulaganja APV transferišu ka izvođaču radova, preko Grada Novog Sada, a ne republičkog budžeta, kako je to predloženo od strane Vlade APV.

To je predloženo budući da Srbija nije potpisnik osnovnog ugovora već je sva prava i obaveze investitora prenela na Železnice Srbije, a supotpisnici osnovnog ugovora kao sufinansijeri su APV i Grad Novi Sad.

"Ministarstvo čini sve da se problemi u nastavku izgradnje Žeželjevog mosta kod Novog Sada prevaziđu. Sama izgradnja mosta je najvažniji cilj tih napora jer most mora biti iznad politike u koju je umrežen", navodi se u saopštenju.