On je na konferenciji za novinare u Novom Sadu optužio Vladu Srbije, Ministarstvo građevinarstva i Železnice Srbije za zastoj u gradnji tog mosta.

On je rekao da su oni odgovorni što gradnja stoji više od godinu dana .

Kako je istakao pokrajina je sama sačinila novi predlog ugovora treći po redu, kako bi se izbegli zastoji u finansiranju tog projekta, a ugovor bi bio zaključen između |eleznica Srbije, kao investitora, Grada Novog Sada koji treba da primi sredstva i pokrajine
Vojvodine, koja će preneti sredstva.



"Ukoliko se prekinu radovi na mostu, odgovornost neće biti naša", poručili su Radoman i direktor Uprave za kapitalna ulaganja Vojvodine Nebojša Malenković, izražavajući nadu da će ovaj model biti prihvaćen.

Radoman je naglasio da je Pokrajina do sada svaki račun za gradnju mosta blagovremeno platila i obezbedila sredstva za dalju gradnju mosta, a da su predlozi dva modela ugovora, koji je izradila Pokrajinska vlada odbijeni bez valjanih razloga za to.

Radoman je dodao da očekuje da će novi predlog biti usvojen, te da će biti prekinuto "iznošenje neistina i prebacivanja odgovornosti tamo gde ona ne stoji".

Radoman je podsetio da je Pokrajinska vlada više puta tražila zajednički sastanak sa Vladom Srbije o izgradnji mosta, te da je Radna grupa za nastavak projekta Zzeželjev most održala oko deset sastanaka, ali da ni na jednom nije prisustvovala ministarka
građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović, niti državni sekretar Dejan Trifunović.

Mihajlovićeva je danas za TV Pink rekla da će izvođač prekinuti gradnju Žeželjevom mosta ukoliko pokrajinska vlada do 27. aprila ne uredi sve što je trebalo u prethodnih godinu dana.

Žeželjev most u Novom Sadu srušen je aprila 1999. godine, u NATO bombardovanju Srbije, a njegova ponovna izgradnja je počela 10. marta 2011, uz novembar 2013. godine kao predviđeni datum završetka radova.

Novi rok za završetak mosta je sredina 2016. godine. Izvođač radova je špansko-italijanski konzorcijum Azvi-Tadei-Horta Koslada, a prvobitno ugovora vednost posla bila je 45,3 miliona evra.

Problem u obnovi mosta su dodatni radovi zbog kojih je porasla vrednost posla, a kada je novac obezbeđen, problem je postao način prebacivanja novca izvođaču.