"Do kraja godine očekujemo svih 21 elektromotorna garnitura, koja je obezbeđena iz kreditnih sredstava. Tako se železnice uključuju u modernizaciju Srbije i nabavkom novih vozova će popraviti kvalitet usluga i brzinu prevoza", rekao je Stojčić na Sajmu tehnike, gde je izložen novi Štadlerov voz.
Kako je rekao, vozovi će nakon ispitivanja biti sukcesivno uključivani u saobraćaj, a prvi vozovi će krenuti prema Novom Sadu.
Stojčić je kazao da se rekonstruišu deonice od Beograda do Pančeva, zatim od Rume Golubinaca, Sopot Kosmajski Kovačevac i Mala Krsna - Velika Plana.
"Na tim deonicama koje će do kraja godine biti završene, planiramo da i njima krenu nove Štadlerove garniture. To onda sve zajedno ima smisla", istakao je direktor.
Stojčić je dodao da železnice sprovode i restrukturiranje Železnica Srbije i da će taj proces trajati narednih godina, a sve u cilju modernizacije srpskih železnica.
"Očekujemo da upravo krene i remont pruge Stara Pazova - Novi Sad. Bez obzira da li je pruga nova, stara ili remontovana, ideja je da novi vozovi ispune potrebne tehničke uslove da bi mogli da budu u saobraćaju", rekao je on dodajući da će se Štadlerovi vozovi koristiti u prigradskom i međugradskom saobraćaju.
Novi elektromotorni voz marke "štadler flirt III", serija 413/417, namenjen je regionalnom putničkom saobraćaju na domaćim prugama.
Nova četvorodelna elektromotorna garnitura postavljena je i otvorena za posetioce samo danas, prvog dana Sajma tehnike.
Železnice Srbije, koje ove godine prvi put izlažu na Sajmu tehnike, na štandu 3004 u Hali 3, prezentovaće i sistem za eletronsko izdavanje karata, kao i sistem za praćenje teretnih kola, a posebno će biti predstavljeni i projekti modernizacije železničke infrastrukture i voznih sredstava čija je realizacija u toku ili će u narednom periodu biti započeti.
Model "flirt" marke "štadler" označava "brzi laki inovativni voz". U pitanju je voz savremene koncepcije, sa tehničkim rešenjima koja su u skladu sa najnovijim evropskim standardima koji se uvode i na vozilima za druge evropske železničke operatere.
Pored brzine i izuzetnog eksternog dizajna, ovaj voz pruža potreban komfor putnicima zahvaljujući kvalitetu sedišta, bezbednom ulazištu, elektronskom automatskom sistemu za informisanje, klima-uređaju, vakuum-toaletu i drugim karakteristikama.
Posebno treba istaći da su na Štadlerovim vozovima u potpunosti primenjeni standardi za osobe sa posebnim potrebama.
Železnice Srbije podsećaju da su potpisale ugovor sa švajcarskom kompanijom za isporuku 21 elektromotornog voza srpskim železnicama 4. marta 2013. godine.
Ugovor, čija je vrednost oko 99 miliona evra, realizuje se iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj.
Novi vozovi će saobraćati na svim magistralnim elektrificiranim prugama Železnica Srbije, odnosno na relacijama: Beograd - Šid, Beograd - Novi Sad - Subotica, Beograd - Niš, Niš - Preševo, Beograd - Kraljevo i Beograd – Užice - Prijepolje Teretna.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
"Zašto navijači Crvene zvezde to rade?": NBA as tražio objašnjenje, jedan detalj mu nije jasan
Odložen meč Crvene zvezde zbog snega: 17 dana bez fudbala do Lige šampiona