Kako piše Startit.rs, Car:Go omogućava naručivanje vožnje preko mobilnog telefona, gde vozači nisu taksi prevoznici ali ni fizička lica, kao kod Ubera.
Prva lokacija na kojoj radi aplikacija je Beograd, gde se "uz pomoć profesionalnih vozača i prepoznatljivih automobila nudi i do 50% niže cene prevoza u odnosu na taksiste, kao i plaćanje unutar aplikacije", piše na pomenutom vebsajtu.
Navedeni "popust" teško da je ostvariv u tom iznosu, ali videćemo vremenom kakve će biti cene novog prevoza kada se on ustali.
Takođe, videćemo da li će i inspekcija i nadležno ministarstvo tolerisati ovakv vid javnog prevoza bez posebne licence.
Pokretači ovog servisa su dva Beograđanina, Marko koji trenutno živi u Vašingtonu i svojevremeno je i radio za Uber, i Vuk, koji je u domaćoj startap zajednici poznat i kao izvršni direktor Srpske asocijacije privatnog kapitala (SPEA).
"Želimo da omogućimo ljudima da žive u gradu bez potrebe da imaju automobile, a da se pri tom brzo i lako prevezu", citira osnivače Car:Go Startit.rs
Mondo je već u nekoliko navrata pisao o Uberu kao o, zapravo, divljem taksiju jer strana kompanija "angažuje" fizička lica kao profesionalne vozače, pri čemu nema ni potrebne bezbednosti za mušterija a ni poreza za državu, kao kad se vožnja obavlja preko taksista. Naše navode, i navode naših sagovornika iz taksi udruženja i Ministarstva saobraćaja, redovno potvrđuju vesti koje iz sveta stižu o Uberu.
Za Srbiju ulazak novog servisa, kaže se u tekstu na Startit.rs "demokratizovaće ovu oblast, sniziti cene i smanjiti mogućnosti za malverzacije (koje su, znamo, pogotovo česte kad ne-rezidenti uđu u taksi)".
Ishod ćemo vrlo brzo videti a CAR:GO će u ponudi imati tri tipa usluge: Elite, Economy i Mini. Mala, gradska vozila sa dvoja i četvoro vrata, spremna da povezu par putnika i tako osiguraju što jednostavniji i "do 50% jeftiniji prevoz".
Za početak, CAR:GO startuje u Beogradu, a plan je da se proširi i u drugim gradovima Srbije, ali i regiona. Vozila su obezbedili kroz saradnju sa rent-a-car agencijama koje obezbeđuju automobile i profesionalne vozače. U startu će na ulice izaći 30 automobila.
Pretpostavlja se da samo u Beogradu postoji oko 10.000 taksi prevoznika (registrovanih i neregistrovanih), a da bi ovakav vid prevoza mogao da smanji i poslovanje u crnoj zoni.
S obzirom na visoke ambicije ovog tima, trenutno su u pregovorima sa nekoliko domaćih i stranih investitora, koji bi pomogli da ovaj projekat zaživi na regionalnom niovu, pošto su do sada razvoj finansirali iz sopstvenih sredstava.
Duško Vujošević kritikuje Petruševa: Mora da se dovede u red, a Zvezda da se pozabavi njime
"Moram da vam ispričam jednu priču": Miško o transferu iz Kragujevca koji će zapamtiti Evropa!
Mondo ukrštenica za 25. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Partizan u punoj Areni traži povratak na pobednički kolosek: Klub se oglasio pred meč sa Fenerom
Voditeljka čestitala Dončiću katolički Božić: Jokić kaže "nije moj", a pogledajte Lukinu reakciju