• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Produžen rok za ponude za kupovinu Studija B

Izvor Beta

Agencija za privatizaciju produžila je rok za dostavljanje ponuda za kupovinu kapitala Studija B do 3. avgusta, a otvaranje ponuda je 5. avgusta 2015. godine.


Prodaja je bila oglašena 25. juna, kada je rok za dostavu bio 27. jul, a otvaranje ponuda je bilo zakazano za 29. jul.

Predmet prodaje je 100 odsto kapitala u vlasništvu Grada Beograda, čija vrednost prema izveštaju ovlašćenog procenitelja iznosi 528.626 evra, što je i početna cena za tu medijsku kuću.

Skupština grada usvojila je juče odluku da se "Studio B" ponudi na prodaju za 51 odsto procenjene vrednost, ako ta gradska informativna kuća ne bude privatizovana do 1. novembra.

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali izjavio je da očekuje uspešnu privatizaciju Studija B za koji postoji nekoliko potencijalnih kupaca.

Izmenama Zakona o javnom informisanju i medijima rok za privatizaciju medija produžen je do 31. oktobra, a prvobitno je bio 1. jul.

Izmenama tog zakona utvrđeno je i da Vlada Srbije donese akt kojim će bliže urediti postupak privatizacije podelom akcija zaposlenima bez naknade. Predviđeno je da će medij, u slučaju da zaposleni ne prihvate prenos akcija bez naknade, prestati da postoji i brisaće se iz Registra medija.


Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Zasto, zasto Dilajla

Sto bi reko Toma Jones, zbog cega privatizovati gradsku televiziju koja je u rukama Beogradjana. Ako je eventualno privatizuju, Studio B prestaje da bude Gradska radiotelevizija, sto vazi i za sva komunalna preduzeca, kao i za GSP,ukoliko neki dilber dodje na sumanutu ideju da ih privatizuje. Onda to nije gradski informativni program, vec program vlasnika koji ce siriti svoje, a ne gradske informacije. To vazi i za gradski prevoz, koji treba da radi za Beogradjane, a ne za kojekakve dilbere iz Bosne i njihove dzepove. Uostalom, to je pokusano devedesetih kada je Beograd uspeo da odbrani putem demonstracija svoj integritet.

Blah

StudioBOT

special image