• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nemac sa nama deli dobru praksu evropske privrede

Izvor mondo.rs

Dr Dominik Mahr će u novembru biti predavač na Webiz programu poslovne edukacije u Subotici i tom prilikom sa slušaocima podeliti svoja iskustva iz privrede evropskih zemalja, kao i najnovije trendove digitalnog marketinga.

Webiz program poslovne edukacije, jedinstveni edukativni događaj u organizaciji tima koji stoji iza Webiz konferencije, po drugi put održaće se u Subotici, u hotelu Galleria, od 6. do 8. novembra. Ove godine organizatori najavljuju još kvalitetniji program pod naslovom: "Kako da bolje poslujemo u digitalnoj sadašnjosti?".

Webiz program poslovne edukacije nastao je pod brendom Webiz, jedne od najuspešnijih IT konferencija u Srbiji. Webiz edukacija je jedinstvena u regionu jer svojim slušaocima, na jednom mestu, nudi: edukaciju, praktične primere iz prakse i mogućnost za ostvarivanje novih poslovnih kontakata. Populacija kojoj se program obraća su poslovni ljudi, u najvećem broju iz malih i srednjih preduzeća, i okuplja preduzetnike, kao i predstavnike velikih kompanija i javnih preduzeća.

Webiz poslovnu edukaciju u petak, 6. novembra, otvara modul Pitajte.rs u organizaciji Registra nacionalnog internet domena Srbije, na kome će biti obrađene teme Internet za preduzetnike, Brend i identitet na internetu, Sadržaj i sadržajni marketing. Predavanja u okviru modula Pitajte.rs držaće neki od najvećih stručnjaka iz oblasti internet poslovanja u Srbiji: Vojislav Rodić, Ivan Ćosić, Žarko Ptiček, Predrag Milićević, Lazar Bošković, Aleksandar Radukin... Prisustvo ovom edukativnom modulu je besplatno za sve zainteresovane koji se prethodno prijave na sajtu.

Drugi modul obuhvata uvodno predavanje na temu prilika u Srbiji kada je reč o korišćenju interneta i digitalnih tehnologija u privredi i poslovanju koje će realizovati doc. dr Danijela Lalić, specijalista u oblasti korporativnih komunikacija, marketinga i odnosa s javnošću. Nakon toga, dvočasovno predavanje održaće dr Dominik Mahr, sa Mastriht Univerziteta iz Holandije. Profesor Mahr je predavao u Srbiji nekoliko puta na zatvorenim poslovnim treninzima i ima odlične ocene slušalaca.

"S obzirom na to da svaki put želimo da slušaocima naših edukativnih programa ponudimo nešto više i kvalitetnije, smatrali smo da bi inostrani predavač bio značajan bonus ovogodišnjem programu edukacije. Prof. Mahr je zanimljiv iz razloga što poseduje značajno iskustvo iz privrede u oblastima digitalnom marketinga, te će slušaocima pružiti osim novih teorijskih saznanja iz oblasti digitalnog marketinga, i svoja iskustva iz prakse u primeni istih tih marketinških alata i tehnika, kao i rezultate koje je dala njihova primena", rekao je za MONDO Vladimir Kovač, menadžer Webiz konferencije.

Dominik Mahr će uz teoretski ostvrt na pogodnosti uvođenja online komunikacije u poslovanje predstaviti mogućnosti koje su one donele njegovom unapređenju. Na osnovu iskustva u ličnom radu i zahvaljujući spoznajama koje ima zbog okruženja (Nemačka, Holadnija i Austrija) u kome živi i radi u prilici je da informiše, podstakne i inspiriše slušaoce da snažno, kreativno i uspešno po očekivanim rezultatima zaplove internet vodama ili da unaprede ono što već imaju na tom polju.

Subota i nedelja rezervisani su za pet edukativnih celina – modula, u kojima će biti obrađene sledeće teme: Digitalna strategija (dr Dušan Stojaković, Hemofarm), Promocija na internetu, Prodaja i naplata putem interneta (Dragan Varagić, online strateg i konsultant), Društvene mreže (Mihaela Turner, agencija Homepage), i Integrisane marketing komunikacije (Goran Jankuloski, agencija Executive Group).

Nakon predavanja u kojem aktivno učestvuju i slušaoci, predstavljaće se po tri predstavnika različitih kompanija sa svojim primerima iz prakse (case study). Slušaoci će imati prilike da čuju pozitivne primere iz prakse direktno od predstavnika različitih privrednih grana, kako bi stekli što bolji uvid u praktičnu primenu digitalnih alata i tehnika internet marketinga. Na ovaj način do slušalaca stiže praktična i upotrebljiva informacija koja se može primeniti i u njihovoj poslovnoj organizaciji.

Networking, tačnije međusobno upoznavanje i komunikacija između slušalaca, predavača i predstavnika partnerskih kompanija, jedan je od najbitnijih aspekata poslovnih i edukativnih događaja, zbog čega je ovom segmentu posvećena naročita pažnja. Osim toga, svi slušaoci će dobiti i korisnu knjigu iz oblasti marketinga - "Principi marketinga" Filipa Kotlera.

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

nebojsa

Ovaj Nemac kao i svi Nemci zezaju Srbe kao i sve slovenske narode.

special image