"Grad Beograd poziva sve građevinske kompanije, kao i one koje se bave projektovanjem da pažljivo prate tendere koje objavljujemo kako bi ravnopravno učestvovale u procesu dobijanja poslova", rekao je Vesić.
Zvuči paradoksalno, ali u vreme kada se građevinske kompanije, posebno domaće, žale da nemaju dovoljno posla, na nekoliko tendera Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Grada Beograda niko se nije javio, dodao je on.
Vesić je rekao da ne zna da li je razlog tome to što se u Beogradu sve više gradi, pa su građevinske kompanije zaposlenije ili zato što se godinama unazad, do dolaska ove gradske vlasti, znalo unapred ko dobija poslove pa mnoge kompanije nisu bili motivisane da učestvuju na tenderima, zaista ne znam.
Gradski menadžer je naveo da je od marta do avgusta izdato skoro 400 građevinskih dozvola i sa mrtve tačke pokrenuti mnogi veliki projekti koji su godinama stajali zbog nemara prethodne gradske vlasti kao što su bivši IKL, nova zgrada Airport City, Hilton u Kralja Milana, novi tržni centar u Višnjičkoj banji i objekat u Rajićevoj ulici.
On je dodao da bi veliki tender za probijanje železničkog nasipa i spajanje Bulevara umetnosti i Bulevara Crvene armije mogao da bude odložen jer se nijedna građevinska firma do sada nije prijavila za taj posao vredan više od milion evra.
"Ovaj posao probijanja železničkog nasipa nije nepoznat domaćoj građevinskoj operativi, jer je na istoj železničkoj pruzi, na ukrštanju sa Ulicom Jurija Gagarina, pre šest godina uspešno izgrađeno 200 metara železničkog mosta sa izmeštanjem kontaktne mreže i sve to bez dužih prekida u saobraćaju", rekao je Vesić.
Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Grada Beograda je i tada, kao i sada, obezbedila sve uslove građevincima i ugovorom uredila odnose sa Železnicama Srbije, koje su red vožnje prilagodile izvođenju radova, rekao je gradski menadžer Vesić.
"Spajanje Bulevara umetnosti i Bulevara Crvene armije važno je za građane Novog Beograda, jer će olakšati odvijanje saobraćaja. Zato je Grad izdvojio novac da se ovaj posao završi", rekao je Vesić i dodao da je potrebno izvršiti podbušivanje železničke pruge betonskim elementima, zameniti deo železničkih koloseka i kontaktne mreže i povezati postojeće saobraćajnice i kompletnu infrastrukturu.
Jovanović spasao Partizan: Odbranio penal, "zaključao" gol i sačuvao tri boda za kraj godine!
Lalatović skočio na Dudića, novinari sprečili tuču! Pogledajte haos posle utakmice u Novom Sadu
Tri noćenja na Zlatiboru 460.000 dinara! Turisti šokirani cenama za Novu godinu, od cifre će vam se zavrteti
Mondo ukrštenica za 22. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Ameri hoće Stojakovića da bi nas pobedili: Srbija i Grčka u strahu, SAD hoće da otme Andreja!