Organizatori konferencije ističu da je u digitalnoj sadašnjosti prisustvo na internetu od izuzetne važnosti.
Ipak, to što ste napravili sajt ili nalog na društvenim mrežama ne znači da ste učinili dovoljno. Internet je važan marketinški kanal, ali ga treba pravilno upotrebiti kako bi uspeh poslovanja bio zagarantovan.
Ivan Bildi, stručnjak za internet marketing, kaže da ima utisak da su ljudi danas svesni da su im neophodna znanja iz internet marketinga ali da još uvek većina nije spremna da se ozbiljnije edukuje.
Međutim, postoje i pojedinci koji su internet marketing ozbiljno shvatili što im je pomoglo da zaista podignu svoj biznis na jedan potpuno novi nivo.
Ivan je pre tri godine osnovao agenciju Marketing online. Vodio je niz uspešnih kampanje za Google i Facebook, upravljao nalozima na društvenim mrežama za klijente, a danas drži treninge i obuke u oblasti internet marketinga. U okvuru predstojeće Webiz konferencije, koja će se održati od 24. do 27. marta u Zrenjaninu, održaće predavanje i radionicu na temu „Facebook kao marketinški kanal i kanal prodaje“.
Prenosimo vam šta Ivan Bildi kaže o značaju korišćenja internet marketinga u poslovanju.
"Značaj je višestruk jer je internet kanal koji omogućava da dođemo do idealne ciljne grupe. Za razliku od tradicionalnog načina oglašavanja, pruža mogućnost da u realnom vremenu pratimo rezultate kampanje koje smo kreirali. Mogućnost brzog prilagođavanja i merenja vodi ka većoj isplativnosti uloženih sredstava u marketinške kampanje a samim tim ka većoj profitabilnosti".
Koliko je za one koji se bave Facebook oglašavanjem važna stalna edukacija?
"Stalna edukacija je ključ poslovnog uspeha u 21. veku, a Facebook je samo jedna od stavki koja traži stalnu edukaciju. Promene na Facebooku se dešavaju na mesečnom nivou i ako se ne prate brzo se može “ispasti iz igre”.
Da li smatrate da se neke domaće kompanije i brendovi još uvek plaše digitalnih komunikacija?
"Ne bih rekao neke, već većina domaćih kompanija i brendova. To je jedno novo polje i većini izvan zone konfora i otuda velika odbojnost ka novim tehnologijama i novim načinima komunikacije. Većina ljudi koji su na rukovodećim pozicijama nikada nisu imali prilike da se edukuju iz ovih oblasti i baš zato mislim da su edukacije kao što je Webiz od izuzetne važnosti za razvoj marketinga u Srbiji. Što je pojedinac više edukovan iz neke oblasti, to će se osećati sigurnije da inovira poslovanje sa tim stečenim znanjima i iskoristi neke nove mogućnosti koje mu se pružaju".
Šta konkretno publika može da očekuje od Vašeg predavanja na Webizu?
"Ono od čega uvek volim da počnem je da se razume kontekst Facebooka kao društvene mreže i zašto klasičan način oglašavanja, na koji smo navikli, na Facebooku uglavnom ne daje rezultate. Zatim ćemo proći kroz to kako izabrati ciljnu grupu za FB oglase i kako izgraditi bazu pravih fanova na FB a ne samo broj lajkova. Na kraju ćemo se baviti naprednim tehnikama targetovanja Facebook oglasa kroz praktičan primer".
Da li možete da procenite kome je Webiz poslovna edukacija namenjena?
"Webiz je po mom viđenju namenjen svakoj osobi koja se bavi marketingom u Srbiji. Teme koje će biti pokrivene su srž internet marketinga i ta znanja mogu samo pomoći da se učine prvi koraci ili da se već postojeća znanja unaprede. Sa druge strane Webiz je namenjen i preduzetnicima koji treba da poseduju ova znanja čak iako neće sami voditi kampanje na internetu. Pomoćiće im da bolje razumeju u kom pravcu treba da se razvija marketing njihove firme".
Prijave za Webiz su otvorene, a više informacija pronađite na webiz.rs.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte