Ona je navela i da je vrednost projekata koji se trenutno rade u saobraćajnoj infrastrukturi šest milijardi evra.

Ona je u intervjuu za novosadski "Dnevnik" kao prioritete u novom mandatu navela završetak autoputa na Koridoru 10 do Makedonije i Bugarske koji čekamo 40 godina, kao i autoput do Čačka i dalje do granice sa Crnom Gorom na Koridoru 11, ali i rehabilitaciju 1.100 kilometara regionalnih puteva, modenizaciju pruga i nabavku novih vozova, kao i ulazak Srbije u Top 20 na Duing biznis listi Svetske banke.

"Vek u kome živimo nameće i drugačije prioritete kao što je veća regionalna povezanost. Zato je već naš na našoj listi prioriteta i projekat autoputa od Niša do Prištine koji ćemo raditi zajedno sa EU. Ali, mi ne čekamo i sami ulažemo u naš razvoj. Vrednost projekata koji se trenutno rade u drumskom, železničkom i vodnom saobraćaju u Srbiji je oko šest milijarde evra, do kraja madanta biće mnogo više. Kad sve to završimo Srbija će biti dostojna 21. veka" , rekla je Mihajlović, saopšteno je iz njenog kabineta.

Govoreći o saradnji sa premijerom Vojvodine Igorom Mirovićem, ona je rekla da je za Vojvodinu i njene građane šteta što Mirović nije ranije došao na ovu funkciju.

"Kako je bivša vlast radila i koliko se kasnilo sa projektima govori podatak da u Vojvodini do imenovanja Mirovića nije izdata nijedna upotrebna dozvola u 2016.

Sve što je u prethodne dve godine urađeno u Vojvodini, od modernizacije pruga, nabavki novih vozova i ulaganja u puteve jeste rad Vlade Srbije, a ne Pajtićeve Vlade. Odmah smo formirali zajedničku grupu Ministarstva i Pokrajine i krenuli da završavamo i Žeželjev most, brzu saobraćajnicu Novi Sad - Ruma, prugu Stara Pazova - Novi Sad, kao deo projekta brze pruge Beograd - Budimpešta" , rekla je Mihajlović.

Mihajlović je najavila da će sledeće godine Novosađani dobiti novi most.

"Žeželjev most je po planu trebalo da bude završen još 2013. godine, pre formiranja Vlade Aleksandra Vučića. Umesto mosta zatekli smo probleme: dugovi, blokirani radovi, kašnjenja, velika opstrukcija Vlade Vojvodine", podsetila je Mihajlović.

Ona je ddoala da su samo Evropska komisija i grad Novi Sad davali podršku projektu.

"Kao ministarka građevinarstva, odmah sam se uključila i uspela da pokrenem ovaj projekat na šta sam posebno ponosna.

Trenutno, jedini razlog malog probijanja roka jeste Dunav, odnosno njegov vodostaj koji se gotovo pola godine nije spustio na nivo koji bi nam omogućio da radimo. Verujem i očekujem, znajući šta se svaki dan dešava na ovom projektu, da će iduće godine Novosađani, Vojvodina i Srbija dobiti novi Žeželjev most", rekla je Mihajlović.