"Tuneli su projektovani i izvedeni prema važećim standardima koji obezbeđuju slobodan prostor 4,75 metara visine, što omogućava nesmetano i bezbedno kretanje svih vozila (po međunarodnim standardima maksimalna dozvoljena visina vozila i tereta iznosi 4 metra)", naveli su Koridori.

Kako se dodaje, geodetski snimak izvedenih radova ukazuje da su svi radovi izvedeni prema projektnoj dokumentaciji i da su odstupanja od projektovanog profila u granicama dozvoljenih koje propisuje važeća tehnička regulativa.

Prema Koridorima, tokom radova na trasi kroz tunele se nesmetano kreće teška mehanizacija, šleperi i vozila sličnog gabarita.

Komisija za tehnički pregled te deonice kontroliše sve radove i na osnovu preliminarnog izveštaja koji je dostavljen Koridorima Srbije nema primedbi te vrste za izvedene radove na tunelima, piše u saopštenju.

Dodaje se da je uspešan završetak izgradnje autoputa je prioritet svih učesnika na izgradnji deonice Koridora 11, investitora projekta Koridori Srbije sa glavnim izvođačem radova, azerbejdžanskom kompanijom "Azvirt" koja se, kako se navodi, tokom realizacije projekta pokazala kao kredibilan partner.

Koridori su najavili da će na veb stranici preduzeća (www.koridori srbije.rs) u toku dana biti postavljen snimak sa gradilišta, kako bi sve mogli da vide da šleperi i mehanizacija nesmetano mogu da prolaze kroz tunele na autoputu Beograd-Južni Jadran.

Dnevni list "Kurir" objavio je danas da radovi na Koridoru 11 kasne zato što moraju da se ruše dva tunela na deonici Ljig-Preljina jer su niska i kroz njih ne mogu da prolaze šleperi.