• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Prijavite se za "Najbolje iz Srbije"

Produžen je rok za prijavu najuspešnijih brendova za akciju "Najbolje iz Srbije 2016".

Zbog velikog interesovanja kompanija za učešće u akciji "Najbolje iz Srbije 2016", Privredna komora Srbije i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija produžili su rok za prijavu do 14. oktobra.

Kompanije mogu da prijave svoje brendove za "Najbolje iz Srbije" na sajtu www.najboljeizsrbije.rs.

"I ove godine interesovanje kompanija koje žele da učestvuju u akciji je veliko. Veoma je značajno što kompanije iz svih krajeva Srbije prepoznaju mogućnost da osvajanjem renomiranog priznanja, unaprede prepoznatljivost i pozicioniranost na tržištu.

Svi prijavljeni brendovi biće vidljivi na sajtu akcije od srede, 19. oktobra, kada počinje glasanje potrošača, poslovnih partnera i stručne javnosti", kaže Mihailo Vesović, glavni koordinator akcije "Najbolje iz Srbije".

Nagrada "Najbolje iz Srbije" prepoznata je kao jedno od najkredibilnijih priznanja u Srbiji, a brendovi se biraju prema utvrđenoj metodologiji, na osnovu rezultata glasanja potrošača i stručne javnosti, kao i tržišno – finansijskih parametara i ocena stručnog žirija.

Ove godine priznanja se dodeljuju u 24 kategorije, među kojima su i tri nove - najuspešnije startap preduzeće, najbolja turistička i privredna manifestacija u Srbiji.

Pobednici, koji će biti proglašeni krajem novembra, dobijaju pravo da znak "Najbolje iz Srbije" koriste kao simbol kvaliteta i poverenja na proizvodima, kao i u promotivnim i marketinškim aktivnostima.

Kao i prethodnih godina, Ministarstvo će, u saradnji sa najvećim trgovinskim lancima, za dobitnike organizovati "Top korner".

Učešće u akciji je besplatno. 

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image