"Ove godine je Telekom primio nagradu za najreklamu u 2016. godini i mi smo jako ponosni na ovu nagradu iz više razloga. Prvo, zato što godinama ulažemo u kreativnost i negujemo kreativnost i kroz sopstveni posao i kroz reklame kojima se obraćamo našim korisnicima. Kad ljudi kažu reklama misle da je to samo alat za prodaju, međutim, to je mnogo više od toga, to je kreativnost i izražaj u slici i reči", izjavila je Natalija Jegdić, izvršni direktor za privatne korisnike Telekoma Srbija.

"Nekada, moje kolege iz prodaje kažu kolegama iz marketinga: 'pa, stavi nam u reklamu i ovo i ovo i ovo!' Ali, ne može sve. Reklama je način da se u najboljoj slici i u najkraćoj reči objasne usluge ili neki proizvodi, tako da se mi trudimo da budemo kreativni i jasni da poruka dođe do naših korisnika. Ova reklama o kojoj večeras govorimo i koja je pobedila ove godine je naš ponos zato što smo hrabro ušli u reklamu i svi ljudi koji se bave ovim poslom, a to su kreativne agencije, svesni su šta je značilo napraviti ovakvu reklamu koja je stvarno svetskog ranga", zaključila je Jegdić.

Nataliija Jegdić uručila je priznanje za najbolji srpski brend Selektoru vaterpolo reprezentacije Dejanu Saviću, čiji je kompanija Telekom Srbija višegodišnji sponzor.