• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Predlozi kupaca za uspešnije poslovanje

Jedan posetilac lanca „Starbaks“ poželeo je da od kafe proizvodi kockice leda, tako da kada se rastope ne razređuju ukus ledene kafe, a s njim se slaže i 7.660 ostalih posetilaca.

Jedan posetilac lanca „Starbaks“ poželeo je da od kafe proizvodi kockice leda, tako da kada se rastope ne razređuju ukus ledene kafe, a s njim se slaže i 7.660 ostalih posetilaca.

Drugi bi hteo da popularni lanac ugradi police u toaletima kako bi za vreme nužde mogao da odloži čašu. Iako neki posetioci odbijaju takvu ideju, u „Starbaksu“ je smatraju zanimljivom, pa su je uzeli u razmatranje.

Ovo je samo deo želja koje su posetioci jednog od najpoznatijih lanaca za posluživanje kafe upisali na posebnom sajtu, koji je „Starbaks“ pokrenuo kako bi čuo želje svojih kupaca i njihovom realizacijom poboljšao svoje poslovanje.

Na istom sajtu, kako prenosi "Blic", posetioci mogu međusobno da komentarišu ideje i glasaju za predloge!

Na ovu zamisao došao je direktor Hauard Šulc, koji se na tu poziciju vratio u januaru 2008. Želeći da unese promene u način poslovanja i pruži bolju uslugu korisnicima, odlučio je da posluša njihove želje.

Zbog toga 48 posebno obučenih zaposlenih u ulozi domaćina komunicira s posetiocima i sluša njihove predloge. Ovi zaposleni zovu se partneri za ideje, a služe i kao zastupnici posetilaca koje pozivaju na zajednički razgovor ako kompanija odluči da razmotri njihove ideje.

Tehnološki direktor Kris Bruco objašnjava kako ideje kupaca žele da iskoriste za poboljšanje poslovnih i proizvodnih procesa, dalji razvoj i uređenje novih lokala.

Partneri za ideje takođe komuniciraju s posetiocima čiji su predlozi odbijeni i trude se da svakome objasne zašto baš njihova ideja nije prihvaćena.

Bez obzira na to da li je ideja prihvaćena ili ne, posetioci ne primaju nikakav novac, niti bilo kakvu drugu nagradu, već im je zadovoljstvo da učestvuju.

Kupci su tako predložili da „Starbaks“ uvede kartice za porudžbine kojima bi se provlačenjem kroz čitač naručivalo i plaćalo, kako bi se izbeglo čekanje u redu.

Takođe, mnogo je kupaca predlagalo da se uvede mogućnost slanja porudžbine putem telefona ili interneta, što samo pokazuje da goste iritiraju dugački redovi.

Stručnjaci smatraju da je ovo još samo jedan pozamašan popis želja, ali u „Starbaksu“ smatraju da iz ovakve komunikacije mogu dosta da nauče o potrebama posetilaca, kao i da smisle inovacije koje će im poboljšati poslovanje.

Izgleda da kupac može da bude veoma koristan šef.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image