Ekonomija

Pozitivan pivski trag za dobrobit zajednice

Izvor Promo

"Kad god pravimo, prodajemo i pijemo pivo, vršimo određeni uticaj i nastojimo da ostavimo pozitivan trag na zajednicu u kojoj poslujemo", kažu iz Molson Coors-a u okviru koje posluje Apatinska pivara.

Promene u svim domenima života pa i u poslovanju su danas neminovnost kojima se prilagođavaju kako pojedinci tako i kompanije. Kretanje stanovništva, novi trendovi, klimatske promene, zagađenja plastikom su samo neki od mnogih izazova sa kojima se današnji čovek susreće.

Kompanija Molson Coors, poznata svetska pivara, trudi se da odgovori na postojeća očekivanja, ali i da predvidi ono što tek dolazi pa je stoga nedavno objavila skup novih globalnih ciljeva kako bi uticala na smanjenje pre svega plastike u ambalaži.

"Kad god pravimo, prodajemo i pijemo pivo, vršimo određeni uticaj i nastojimo da ostavimo pozitivan trag na zajednicu u kojoj poslujemo", kažu iz Molson Coors-a.

Kao deo Molson Coors-a, Apatinska pivara uspešno prati i realizuje ambiciozno postavljenje ciljeve u oblasti održivosti do 2025. godine. Jedan od njih je i nastojanje da se konstantno ostvaruje pozitivan uticaj na poslovanje, zajednicu i okolinu u kojoj posluje. Svoj pozitivan uticaj u Srbiji ostvaruje kroz odgovornu konzumaciju, održivu proizvodnju piva, doprinos zajednici i dobru kulturu poslovanja.

Posvećeni odgovornoj konzumaciji, kroz kampanju "Kad pijem, ne vozim", Apatinska pivara već 13 godina edukuje javnost o odgovornom konzumiranju i rizicima pod dejstvom alkohola. Aktivnosti koje Pivara organizuje posvećene su cilju da se do 2025, zajedno sa najvećim svetskim proizvođačima alkoholnih pića i u saradnji sa državama širom sveta, smanji neodgovorna i neprimerena konzumacija alkohola za 10 odsto.

Apatinska pivara
Izvor: Apatinska pivara/YouTube

 Cilj Molson Coors grupe je da se do 2025. dostigne "zero waste to landfill", odnosno da se ništa ne odlaže na deponije. Apatinska pivara u proizvodnji sledi sve ove ekološke zahteve, racionalizuje potrošnju vode, ugljen-dioksida i struje, a umesto sirove nafte, koristi se prirodni gas.

Istovremeno, kroz kampanju "Reciklirajte i Vi" efikasno podstiče pravilno odlaganje ambalažnog otpada i širi svest o važnosti reciklaže.

Zaposleni u Apatinskoj pivari ponosni su na doprinos zajednici kroz učešće u brojnim sportskim humanitarnim akcijama, ali i na negovanje dobre kulture poslovanja. Zaposleni u pivari nastavljaju sa širenjem pozitivnog uticaja - kroz donacije lokalnoj zajednici, obeležavanje Svetskog dana odgovorne konzumacije piva i učešćem u BELhospice humanitarnom turniru u tenisu. Održavanjem balansa privatnog i poslovnog života zaposleni u Pivari svakodnevno pomažu da se "podigne lestvica" u proizvodnji piva i ostvari ambicija - prvi izbor za potrošače.

/promo sadržaj/