Odluka je, kažu iz emirsko-srpkog avioprevoznika, posledica slabog interesovanja građana juga Srbije za putovanje u glavni grad Mađarske, ali i želje da pomenuta linija ne naruši dobre rezultate preostalih linija od javnog značaja iz Niša.
Naime, iako je od početka operacije u Nišu prošlo samo tri meseca, i iako let za Budimpeštu nije ispunio planirana očekivanja, prosečan procenat popunjenosti kabine za svih 12 linija dostigao je skoro 70 procenata.
Svim putnicima koji su kupili karte za letove između Niša i Budimpešte posle 27. oktobra biće vraćen novac.
Er Srbija navodi da je "posle konsultacija sa predstavnicima lokalne samouprave i nadležnim državnim institucijama započela da preduzima radnje kako bi prekinula sve aktivnosti na toj liniji".
Iz Er Srbije napominju da, zajedno sa nadležnim institucijama, od početka uspostavljanja redovnog saobraćaja iz Niša u julu 2019. godine, redovno prate sve parametre uspostavljenih linija od javnog značaja.
Ovo bi mogao biti novi udarac za poslovanje aeordroma Konstantin Veliki. U prvih pet meseci ove godine, niški aerodrom je imao nešto više od 6 odsto manje putnika nego u istom periodu prošle, a zabeležen je i pad u kargo saobraćaju, jer je on "prebačen za Beograd", saopštila je sredinom godine podatke iz finansijskog izveštaja aerodroma Nacionalna koalicija za decentralizaciju.
Niški aerodrom je Vlada Srbije preuzela sredinom prošle godine a za 2018. godinu je zabeležio poslovanje sa gubitkom od više od 13 miliona dinara.